SHN-Motorsport Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 syntes det hørtes mye ut sden du har rivi ut så mye men bur veier jo litt det og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Og 240 i seg selv er svintungt. Blir lettere hjuloppheng, fangere, fangerinnfestinger, bremser og innredning i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 1180kg for 240 er svært bra! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Kunne vært verre ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ekke så galt da Anders, du har jo org fangere rundbaut, får jo alt i glassfiber, DaButcher har en regne greie for vekt besparelse her et eller annet sted. Stå på! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Og 240 i seg selv er svintungt. Blir lettere hjuloppheng, fangere, fangerinnfestinger, bremser og innredning i vinter. Innredning....hvor er den a?? :D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Martin: Carbon dash, dørsider, hattehylle og brannvegg er innredningen som skal lettes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Gal er du :) hehe Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg tror du har stjålet LMS sine seler!! Hehe. Du skal lage en nyere form på dash'en eller? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe, nei ikke stjelt de selene :P Dashen skal cleanes litt ja. Ser ut som org, men ikke noe nedsøkk noen steder. Bare cleant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 kansje få på carbon panser og bagasjeluke? det tror jeg passer fett med resten av bilen... mn jeg ville lakka det da... er jo for vekta sin del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jepp, men det er ikke lett å få det til med slik overflate jeg vil ha tror jeg. Samt at det koster cash, svømmer ikke i det. Men med tiden vil det kanskje havne på :D Vurderer med å bygge 61' Boble 1300 til org stand ved siden av denne og S40'n til søsteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 carbon brannvegg?? er det ikke krav fra nbf om brannvegg i stål??? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Den er originalt i papp.... Og jeg har org tank, så trenger vel egentlig ikke no der. Men for utseendets skyld skal jeg ha veggen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Seriøst, sa dette pga at jeg har hørt at pappa faktisk har hjelpt til litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg