Volvo240R Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Den veier for mye! Og den overflødige vekten er vekt som ikke har noen positiv nytte som bur osv. Men rundt 1260 kg kanskje?? Har ikke veid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Her er dørtrekkene. Filt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Vannet holder seg til karosserioplaten.. Det er utprøvd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Takk ;) hehe Laget et dørtrekk i dag, veier ca 150 gram mot 1578gran originalt :D Bilder kommer. 1.6kg?!?!? syke greier.. må lure litt på hva våte 242-dørtrekk veier.. Jeg har forresten fjernet mitt baksete og hele teppet mitt, skrapet litt asfaltplater og tenker på å hive inn bur i min også.. Her er dørtrekkene. Filt... Brukte du "rammen" til originale dørtrekket og skjærte ut midten? eller bare brukte du borrelås? hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 1.6kg?!?!? syke greier..må lure litt på hva våte 242-dørtrekk veier.. Jeg har forresten fjernet mitt baksete og hele teppet mitt, skrapet litt asfaltplater og tenker på å hive inn bur i min også.. Brukte du "rammen" til originale dørtrekket og skjærte ut midten? eller bare brukte du borrelås? hehe.. Brukte rammen på døre, stålet der. Du ser det på det endre bildet av døra, limte det fast på felnsen jeg lot være igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Håper du har tatt vare på alt du har fjernet fra bilen, du må få veid det når du er ferdig å lette! Vei all dødvekten, buret og bilen til slutt.. Interessante tall ;) Men på de siste bildene så stylingen, spesielt sideskjørtene ut til å være i en annen farge enn resten av bilen, resultat av skader eller? Vet at sånne små fargeforskjeller ofte blir mer synlig på bilder, så på ekte kan jo bilen se helt strøken ut.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Håper du har tatt vare på alt du har fjernet fra bilen, du må få veid det når du er ferdig å lette! Vei all dødvekten, buret og bilen til slutt.. Interessante tall ;) Men på de siste bildene så stylingen, spesielt sideskjørtene ut til å være i en annen farge enn resten av bilen, resultat av skader eller? Vet at sånne små fargeforskjeller ofte blir mer synlig på bilder, så på ekte kan jo bilen se helt strøken ut.. Alt skal veies, meget spent selv. Ingen fargeforskjeller finnes utvendig på denne bilen, kun litt i døråpningen bak mot resten av bilen. Men ses kun på bilder, ingen har lagt merke til det på treff osv. Ikke dommere en gang. Dette er kun noe man kan se hvis døren er oppe. Ellers er den strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Legg ut en film til av bilen da, hvor du drar den lenger en til 4900 RPM... ;) Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Det kan jeg vel gjøre, men nå strippes den ned i løpet av dagen. Ligger allerede film der den dras til 7000 men nå er sperren til 7500. De som var i heidal litt etter premieutdelingen lørdag 22. juli hørte lyden ved litt over 7000 rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Ja, du måtte jo bare kjøre forbi ett par ganger! :P Gratulerer med 1. premie i 200-serien da. Fant et lite merke i frontfangeren din (derfor du sa den ikke var utstillingsverdig?)! Hehe! Du så meg kanskje, stod der med Butcheren og Volvo v40 t4. Rødtopp med hvit hettegenser og bergensdialekt så klart. Er vel ikke noe stas å løse den bilen? Hørte du måtte ha godt med turtall og sluring! Men bilen var veldig pen å se på, og den hørtes grom ut også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Takk takk =) Måtte det ja, kjett å bare høre turbosusing fra 220 hk turbobiler også :P Stygg fremfanger (Ble lovet ny i god tid men den så jeg ikke no av), stygg innvendig baki, og stygge dekk etter banekjøring. Derfor burde egentlig bilen min stått hjemme, men jeg prøvde å gjøre det beste ut av det med mine midler. Bedre enn noe av det som stod der tydeligvis :P Ikke lett å slure med den der nei, og lameller som kliller modig mot hverandre når clutchen er åpen bråker litt :P Men er racingpreg over akkurat det der. Hadde ikke trodd jeg skulle tatt pris i det hele tatt egentlig, så var moro å vinne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 grattis me pris anders :) du får leke deg på et område og filme litt ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Takk, fra og med nå er ikke bilen kjørbar før jeg har fått inn bur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Takk takk =) Måtte det ja, kjett å bare høre turbosusing fra 220 hk turbobiler også :P Stygg fremfanger (Ble lovet ny i god tid men den så jeg ikke no av), stygg innvendig baki, og stygge dekk etter banekjøring. Derfor burde egentlig bilen min stått hjemme, men jeg prøvde å gjøre det beste ut av det med mine midler. Bedre enn noe av det som stod der tydeligvis :P Ikke lett å slure med den der nei, og lameller som kliller modig mot hverandre når clutchen er åpen bråker litt :P Men er racingpreg over akkurat det der. Hadde ikke trodd jeg skulle tatt pris i det hele tatt egentlig, så var moro å vinne =) Stygg frontfanger var det ikke. Bilen så helt 100% ut, men var andre som kanskje kunne fått 1. plassen også. Men verdig vinner er du for all del. Hehe, ja, var en del lyder når du skulle kjøre ut derfra. Til neste år stiller jeg forhåpentligvis med en litt penere bil enn i år. Vet ikke om du så den. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Kjempe fin bil det der...jeg kunne klart meg uten fangerne men det er MIN smak da...fint å se at noen gjør noe annet en turbo(selv om jeg er turbo mann da :P) men all respekt til deg for det du har gjort med bilen,lett å se at du gjennomfører det du vil gjøre... Kjempe bra jobb,fortset sånn du :) Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg