Gå til innhold

JPG: Brutal Tyskstuka 35i Variant

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt av poenget med denne bilen er jo at hjulene var små, det var jo tøft. En vag som virkelig skiller seg ut.

 

Ble litt skuffa da jeg klikka på tråden. Trodde jeg skulle få se en Wolkswagen Variant :) de er tøffe.

 

Stor jobb som er gjort med skjermbuene der, ikke verst.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Granada3.0GL

Fire, så ut som noen billige krom-blekk-kapsler fra chlas ohlson, dessuten, verst av alt, det så ut som en volkswagen, bad-looken så bra gjort ut, men så likelvel hjemmelaga ut.

Var heldigvis ikke kamei-grill på den da....

 

Hvordan en som kjører granada kan uttale seg slik som dette forblir for meg et mysterium.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboCG

Er det en som er blåst i skallen er det jo deg... Kan da for ha en mening samme hvordan bil man kjører.

 

Og den holdningen kan du holde for deg selv.

 

Personlig synes jeg det ble litt rart med de hjulene.. men vet ikke helt hva.

Bra gjennomført bil var det i alle fall!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På`n igjen... boxing Har det ikke vært nok krangling om sånne ting på forumet før..? unødvendig å hisse seg opp over sånne ting mener nå jeg...

 

Synes bilen var fin i hvertfall, men det er kanskje et par småting som kunne vært annerledes...

 

brom brom

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår