LilleGud Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Noen som kan poste litt bilder osv av diverse buss prosjekter/racing busser/russe busser/party busser osv ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Russebussen til Nastyboy, Headstah, Surfern og meg (+ flere da;) ) Mulig at de har flere bilder av oppbygginga de gidder å legge ut. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Svarte FAEN til stor buss... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by triggerhappy Russebussen til Nastyboy, Headstah, Surfern og meg (+ flere da;) ) Mulig at de har flere bilder av oppbygginga de gidder å legge ut. må få se inni også da.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by triggerhappy Russebussen til Nastyboy, Headstah, Surfern og meg (+ flere da;) ) Mulig at de har flere bilder av oppbygginga de gidder å legge ut. Så den jvæla ofte i russetia, er en drit rå buss:yodude: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by triggerhappy Russebussen til Nastyboy, Headstah, Surfern og meg (+ flere da;) ) Mulig at de har flere bilder av oppbygginga de gidder å legge ut. En russeLEDDbuss faktisk. Såpass. Vi har ikke skaffet oss russebil engang enda... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by LilleGud Noen som kan poste litt bilder osv av diverse buss prosjekter/racing busser/russe busser/party busser osv ? Kan poste bilder av en bråte busser/russebusser, noe spesielt du er på utkikk etter? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 kanskje ikke like praktisk når det er party.... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Överladdaren Kan poste bilder av en bråte busser/russebusser, noe spesielt du er på utkikk etter? alt mulig egentlig. mener busser som folk har i bilsport osv. russebusser. partybusser. ect... ikke sånn over da. (dragbuss) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg