DJ-timoty 10 Report post Posted September 20, 2004 (edited) 9 år gammel tråd - oppdatert 20.05.2013 - originaltekst i bunnen! -------------------------------------------------------------------------------------------------- Hei og hopp ! det er 9 år siden jeg laget denne tråden.... vil bare oppdatere og si ENDELIG ER BILEN I FØRSTE POST MIN! det har vært mye leting siste årene men endelig dukket den opp!!! -------------------------------------------------------------------------------------------------- - original tekst fra 2004 - -------------------------------------------------------------------------------------------------- her er noen bilder av nordens eneste Toyota Corolla LEVIN.. 1,6 twincam supercharger.. 170hk.. norsk bil. jeg har prøvd den.. råeste bilen jeg noen gang har kjørt.. sitter på høyre side å kjører i den.. fornøyd nå?? kommer flere bilder etterhvert... -------------------------------------------------------------------------------------------------- - original tekst fra 2004 - -------------------------------------------------------------------------------------------------- Edited May 20, 2013 by DJ-timoty Quote Share this post Link to post Share on other sites
ehrnst 10 Report post Posted September 20, 2004 Originally posted by DJ-timoty her er noen bilder av nordens eneste Toyota Corolla LEVIN.. 1,6 twincam supercharger.. 170hk.. norsk bil. jeg har prøvd den.. råeste bilen jeg noen gang har kjørt.. sitter på høyre side å kjører i den.. dårlig med bilder her;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kinx 10 Report post Posted September 20, 2004 Så fint om folk hadde brukt PREVIEW nå de skulle legge ut tråder med bilder.. file:///C:/Diverse/tommys%20mappe/bilder/egne%20bilder/Toyota%20levinen/toyota%20levin%206.jpg er ikke helt tingen på Internett. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJ-timoty 10 Report post Posted September 20, 2004 normalt i forum så uploades bildene.. men d gjør det vist ikke her da.. åssen gjør jeg det da?? me private bilder... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ehrnst 10 Report post Posted September 20, 2004 Originally posted by DJ-timoty normalt i forum så uploades bildene.. men d gjør det vist ikke her da.. åssen gjør jeg det da?? me private bilder... uploading av bilder ble sperret for en stund siden pga. det tar MYE plass. registrer deg på http://www.photobucket.com f.eks. og last opp bildene der:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJ-timoty 10 Report post Posted September 20, 2004 okey.. prøve på d da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted September 20, 2004 Se egen side om bilen: http://www.streetandcostum.com/Corolla_levin.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kebab gud 10 Report post Posted September 20, 2004 Den som var tilsalgs i sommer? vurderte faktisk å kjøpe den .. men hater faktumet at det er FWD... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Øyvind Ryeng 10 Report post Posted September 20, 2004 FWD? Synes jeg så en tverrstilt AGZE der foran... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJ-timoty 10 Report post Posted September 20, 2004 dæven du... åssen fant du den sida der??? har surfa nettet rundt tidligere og ikke funnet noe... hvor så du bilen til salgs henne?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
funkes 100 Report post Posted September 20, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng FWD? Synes jeg så en tverrstilt AGZE der foran... Ja? FWD biler bruker å ha tverrstilt motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kinx 10 Report post Posted September 20, 2004 Hørte jeg "japans svar på Opel Calibra"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJ-timoty 10 Report post Posted September 20, 2004 levinen er jo 100 ganger råere en calibraene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kebab gud 10 Report post Posted September 20, 2004 Øyvind Ryeng: AE86 var den siste Levin med RWD .. den der er AE101.. DJ-timoty: så den på gatebil Tidligere i sommer.. samme dagen jeg begynte å se etter ny bil .. (dvs dagen jeg Grøfta Carismaen min :P) Men hadde selvsagt glemt å skrive opp telefon nummret så jeg sjekka litt på nettet etter den fant den ikke .. og så begynte jeg å se etter Brukbare Nyere RWD biler .. også fant jeg ut at jeg ikke hadde nok mulla til en IS200 (og hvertfall ikke en Altezza RS200) Her er foresten en AE101 Trueno ikke mye forskjeld mellom de .. bare detaljer Quote Share this post Link to post Share on other sites
CorollaGT 10 Report post Posted September 20, 2004 Hvis det er den eneste bilen i Norge så satt jeg på med den for 3 år siden. Den var helt grei, men hva er så sykt bra med den? Var snakk om at det gikk ann å få en slik motor i Corolla GT'en jeg hadde. Men det ble ikke noe av Quote Share this post Link to post Share on other sites