Gå til innhold

Da har jeg blitt eier av Honda Civic


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men faan da.. hehe. :D kan det blir bedre a? :P

Mye som kan bli bedre.

Må gjøre noe med utseendet om jeg skal bli fornøyd.

mangler liksom noe.....

 

meeeeen... får håpe det blir litt bedre med nye frontlykter. :)

 

OG bare jeg får lakka opp igjen fronten så blir jeg vel fornøyd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som kan bli bedre.

Må gjøre noe med utseendet om jeg skal bli fornøyd.

mangler liksom noe.....

 

meeeeen... får håpe det blir litt bedre med nye frontlykter. :)

 

OG bare jeg får lakka opp igjen fronten så blir jeg vel fornøyd igjen.

 

 

Hører jeg nyss av ringline?! :D det er fett på civic!

 

Lakke ja.. Hørte på lakkering av skjørt i dag... var 3000 spenn bare for det.. HAHA sa jeg å stakk! haff..

 

Tone rutene dine da! Det blir bra!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :)

 

 

Har nye baklykter liggende her men var utrolig dårlig passform på dem...... :(

 

QUOTE]

 

ikke lexuslykter vel ??? :(

 

døh!! Trodde du kjente meg LITT da.... ;)

 

Husk en ting: Hvis du noen gang ser noe som likner på lexus lykter på min bil skal du slå meg hardt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si.. Din Civic er en av de fineste jeg har sett i mitt liv...

Er det greit for deg at jeg kjøper det samme WW kitet som du har på bilen?

Det er det eneste jeg har falt for...

tusen takk for det. Når jeg hører slik får jeg bare lyst til å gjøre den enda finere. :D

 

Bare kjøp WW kitet du. Jeg bestemmer da ikke hvordan folk skal style bilene sine. :)

Har hørt noe rykter om at wingswest er nedlagt. Men det florerer jo så mye rykter så kan hende dette bare er svada. :)

 

Fornøyd med bilen din du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd så langt ja..

Er noe småfiks før man kan si at bilen er i 100% teknisk stand, bortsett fra rusten. Det er hjullagre bak, og klosser som er utslitte foran, og noen slitte foringer i understellet.

Meningen er at bilen skal brukes som bruksbil i mellom modifiseringene, så da er det viktig at den er i god stand mens man bruker den.

Fikk kjøpt meg brukte øyelokk til bilen i dag fra Steffen på Club Honda forumet. Så de kommer i posten i løpet av uka...

Holder mest på å samle deler til bilen skal fikses opp skikkelig. Litt karrosseri deler, skjermer foran, hjulbuer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd så langt ja..

Er noe småfiks før man kan si at bilen er i 100% teknisk stand, bortsett fra rusten. Det er hjullagre bak, og klosser som er utslitte foran, og noen slitte foringer i understellet.

Meningen er at bilen skal brukes som bruksbil i mellom modifiseringene, så da er det viktig at den er i god stand mens man bruker den.

Fikk kjøpt meg brukte øyelokk til bilen i dag fra Steffen på Club Honda forumet. Så de kommer i posten i løpet av uka...

Holder mest på å samle deler til bilen skal fikses opp skikkelig. Litt karrosseri deler, skjermer foran, hjulbuer bak.

Høres bra ut!

Må bytte hjullager bak selv jeg.

Lykke til med bilen!

Regner med vi ses på treff i sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår