Gå til innhold

Da har jeg blitt eier av Honda Civic


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

den er velig clean som de sier i JDM-forumene. OG det er ikke så lett. Skal jo et skarpt øye til når du skal style en bil der ALT harmonerer. Jeg ville ha hatt svarte felger da(med kromma detaljer på). Men det er det ikke alle som liker vet jeg. Dette er en av de peneste civicene jeg har sett!:dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by morphir

den er velig clean som de sier i JDM-forumene. OG det er ikke så lett. Skal jo et skarpt øye til når du skal style en bil der ALT harmonerer. Jeg ville ha hatt svarte felger da(med kromma detaljer på). Men det er det ikke alle som liker vet jeg. Dette er en av de peneste civicene jeg har sett!:dude:

 

Takk Takk!! :D

 

Hvis du har peil på photoshop kan du gjerne teste ut med nye felger på bilen min i den typen du ville hatt.

 

Vurderer å bytte ut felgene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by morphir

Nå har maskina blitt en ekte ræcer:D

Du har gått fra å være en råner til en ricer bare ved noen felger. Jeg liker de i vertfall! Så ta det rolig når du er ut å kjører da!:)

 

civicside2.jpg

 

Tja jo.... går fra å være råner til å være en ricer...? syns den ble mer harry nå jeg men...liker den bedre som den er.. :D ;)

 

 

Originally posted by daaagi

 

kan jeg spørre hvor mye du gav for den? :p Er nyskjerrig nå ser du siden jeg også kjøpte meg honda civic nå i høst =)

 

Tja... jeg ga altfor mye med tanke på årsmodell og motor... den lå ute til 70k... jeg ga ikke så mye for den men jeg ga allikevel for mye. Men... shit happens. Gøyal bil :D hva slags civic har du kjøpt deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken farge har dtmbiler/stcc/btcc/racerbiler på sine felger?

 

Greia er at norge ligger bestandig to/tre år bak USA/UK/Japan i trender på bilmarkedet. LexusLykter f.eks. er omsider blitt en landeplage. Jeg så en golf 2 med "lexus"-lykter en gang, å måtte bare pjuke! Vrikelig usmakelig. Nå er det bare blitt fantasiløst og kjedelig i mine øyne!

Mange er enig med meg i det. Lambodører er blitt poppis i utlandet. Og det kommer sikkert på den samme golfen(om et par år). Og da skal jeg gå bort til vedkommede som eier bilen å le han i trynet!!:op Neon er harry..bling bling felger er for pimp/"hey! look at me"! Men igjen, dette er min smak. Desverre er Nordmenn litt traue på mote....:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by morphir

hvilken farge har dtmbiler/stcc/btcc/racerbiler på sine felger?

 

Greia er at norge ligger bestandig to/tre år bak USA/UK/Japan i trender på bilmarkedet. LexusLykter f.eks. er omsider blitt en landeplage. Jeg så en golf 2 med "lexus"-lykter en gang, å måtte bare pjuke! Vrikelig usmakelig. Nå er det bare blitt fantasiløst og kjedelig i mine øyne!

Mange er enig med meg i det. Lambodører er blitt poppis i utlandet. Og det kommer sikkert på den samme golfen(om et par år). Og da skal jeg gå bort til vedkommede som eier bilen å le han i trynet!!:op Neon er harry..bling bling felger er for pimp/"hey! look at me"! Men igjen, dette er min smak. Desverre er Nordmenn litt traue på mote....:rolleyes:

 

hehe.. skjønner hva du mener ja. :)

 

Hva slags farge dtmbiler/stcc/btcc/racerbiler har på sine felger er for meg uvesentlig. Jeg kjøper felger etter min smak og ikke etter hva alle andre mener jeg bør ha eller etter hva slags farge dtm bilene har på sine felger. :)

 

Er ute etter en bil med clean look og bilen er etter min mening veldig clean som den er. Mangler bare litt detaljer som kommer nå så fort den jævla snøen er borte.

 

Men for all del.. Folk har andre meninger enn meg. Og jeg tar gledelig imot tips for å få bilen enda mer clean og til å bli et mer blikkfang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

hehe.. skjønner hva du mener ja. :)

 

Hva slags farge dtmbiler/stcc/btcc/racerbiler har på sine felger er for meg uvesentlig. Jeg kjøper felger etter min smak og ikke etter hva alle andre mener jeg bør ha eller etter hva slags farge dtm bilene har på sine felger. :)

 

Er ute etter en bil med clean look og bilen er etter min mening veldig clean som den er. Mangler bare litt detaljer som kommer nå så fort den jævla snøen er borte.

 

Men for all del.. Folk har andre meninger enn meg. Og jeg tar gledelig imot tips for å få bilen enda mer clean og til å bli et mer blikkfang. :)

 

 

syns du kan dra den kokern din litt oftere på lillehammer ass, er jo fankern meg ikke no pene biler å se der lengre.. :-s

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

 

syns du kan dra den kokern din litt oftere på lillehammer ass, er jo fankern meg ikke no pene biler å se der lengre.. :-s

 

hehe.. ja blir vel mer lillehammer turer når snøen er borte. Bilen min er ikke akkurat noe pen slik den er nå den heller så... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

 

hehe.. ja blir vel mer lillehammer turer når snøen er borte. Bilen min er ikke akkurat noe pen slik den er nå den heller så... :rolleyes:

 

ikke mye snø her nå da.. :P

Riskokere med wingswest er alltid pene! selv med vinterhjul ;P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår