Azzido Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Grattis med ny bil da =) denne var strøken =) jeg tror ikke jeg kommer til å få min så fin som dette siden jeg har min som vinterbil bare men... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Se der ja! Gratulerer med ny bil.. men.. ingen Audi? :D Pen kjerre! Kjør samme stil som på A4'n. Clean og fin.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Cozzie Se der ja! Gratulerer med ny bil.. men.. ingen Audi? :D Pen kjerre! Kjør samme stil som på A4'n. Clean og fin.. Joda er audi dette her. Men har fjernet ringene i grillen. Ble mye kulere uten. :D Blir samme stil som a4`n ja. Clean style is my style ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 men jeg regner vel med at jeg ser deg i en audi igjen en gang vell ??:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by acoupe men jeg regner vel med at jeg ser deg i en audi igjen en gang vell ??:D Skal ikke se helt bortifra det. Men nå blir det nok Honda en stund. :) Begynner med påkostninger på den straks audi er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 den hadde fortjent en turbo og vel??;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by audi-maniac den hadde fortjent en turbo og vel??;) Syns den fortjener det ja.... Men.. det er bare noe jeg har lyst.. turbokit.. eller ombygging til Vti... blir vel kostbart.. og liten vits med turbo på denne tror jeg.. men jeg aner ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Slutt å mase om det stålet nå da:D Japs thumpsup ;) :D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Grattis med ny GOBIL ... Du kommer ikke til å angre ;) Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by LSI Coupe Grattis med ny GOBIL ... Du kommer ikke til å angre ;) Takk Takk! Angrer nok ikke nei! Veldig kul bil å kjøre! henger veldig bra på veien! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by NoLimit henger veldig bra på veien! :D i motsetning til min :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 nei nei nei. har du bytta ut tyskerstålet til fordel for en riskoker?? hvor skal dette ende? jaja, den var ihvertfall fin for å være en civic.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 var skikkelig fin denne bilen gitt! rå saker. har du lagt ut a4'n enda eller? er det lov å spørre pris klasse på denne honda'n eller? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by passat kara var skikkelig fin denne bilen gitt! rå saker. har du lagt ut a4'n enda eller? er det lov å spørre pris klasse på denne honda'n eller? vemund A4`n er lagt ut til salg ja. Ligger på AutoDb nå og kommer vel i neste ukes motorbørsen tenker jeg. Pris på civic: se motorbørsen.. fikk den litt billigere enn det som står der. ;) Den lå ute til 70k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Nydelig Civic *misunner* Ville sota lyktene om jeg var deg, syns det blir tøffest. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg