Mandel Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 neimen så kult da :) hvor havner a4'n i landet a? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Mandel neimen så kult da :) hvor havner a4'n i landet a? Nå skal det bli trønder av den nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Tv og DVD montert. Pyle dvd spiller og 7" Lanzar skjerm som jeg er bra fornøyd med. Frontsett ligger her i ask og venter på montering. Det ble Infinity Kappa sin toppserie. 6,5" så nå blir det vel snart bra lyd også. :) Da er det blitt vinterdekk føre og greier. Skikkelig snøplog bilen nå gitt.. må prøve å få tak i en billig vinterbil.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Få se hvordan du løste det med skjermen da? Monterte bare på dashen eller? Jeg har parkert bilen min laangt inne i fjellet nå i disse nysnø-tider! Med 10cm fra bakken til frontfangeren blir det "litt" brøyting ja :D Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Feit bil! Elsker Civic :D Har lyst på sånn bil en dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Bilder av skjerm innstalleringen? Fornøyd med Pyle spilleren? Hvordan er menyen på den? Bilder? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by prophets Få se hvordan du løste det med skjermen da? Monterte bare på dashen eller? Jeg har parkert bilen min laangt inne i fjellet nå i disse nysnø-tider! Med 10cm fra bakken til frontfangeren blir det "litt" brøyting ja :D Montert på dashen ja. Angående Pyle spilleren så er jeg meget godt fornøyd med den :) Her er to bilder av skjermen, en hvor det spilles mp3 musikk og en hvor det spilles dvd-film. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hey stig !!! dette ble jo kjempebra ! Ta ett bilde som er litt lengre ifra skjermen da, så vi får se litt helhet ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by acoupe hey stig !!! dette ble jo kjempebra ! Ta ett bilde som er litt lengre ifra skjermen da, så vi får se litt helhet ;) Jepp kan ta noen bilder litt lenger unna. Disse ble tatt bare for å se menyen. Er vel bare en midlertidig løsning kanskje dette her. Håper kanskje å få bygd skjermen inn. Men vet ikke enda. Har frontsett liggende også som må monteres snart. Baklykter ligger også her i ask og bare venter på å bli montert. Jeg vil ha sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Så bra ut den spilleren der.. Kanskje jeg skulle ordne meg en slik.. Hvor har du montert spilleren da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Jonte Så bra ut den spilleren der.. Kanskje jeg skulle ordne meg en slik.. Hvor har du montert spilleren da? dvd-Spilleren fikk jeg plass til i hanskerommet så den ligger fint der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by NoLimit dvd-Spilleren fikk jeg plass til i hanskerommet så den ligger fint der. :) Oh.. Høres bra ut det da.. :) Bilde? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Jonte Oh.. Høres bra ut det da.. :) Bilde? :) Skal prøve å få tatt noen andre bilder av det en dag. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Sykt nice Civic :D Keep up the good work :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by RuneMNK Sykt nice Civic :D Keep up the good work :) takk takk! :) skal nok bli bedre etterhvert. Nye baklykter og frontlykter pluss toning av rutene og litt annet småsnacks så blir nok dette bra. Har handlet vinterbil (sierra skrot) nå så da skal honda`n få hvile mest mulig i vinter. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg