TOP GUN Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Non som har prøvd? Liker å ha litt gummi på hjula... :D Ps! Off topic, denne er kul..klarte 54meter..:D http://www.wagenschenke.ch/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Når jeg klarte 235/35/19 på min uten at det skrubba, og gjorde ingenting med hjulbuene, OG senka bilen -- da skal 225/45/18 være piece of cake. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Ok, høres lovende ut! :cool: Har senka min 60/40, og kjører på 225/40-18 nå.. Da blir det nok større dekk neste sesong...ser best ut når dekka fyller ut hjulbuen skikkelig...! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 jeg klarte 77 meter... Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 off topic men ;) nytter ikke å skirve hvor mange meter det er uten å bevise det :P "Print screen" knappen er en fin ting :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Beste bilde jeg fant av golf'en, som illustrerer LITT hvordan hjula fylte ut buene :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Ser bra ut!!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtc Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Men viser ikke speedometeret feil om man kjører med større dekk en orginalt? Sikkert ikke så my feil, men å få bilen godkjent med større dekk(større total diameter) høres ikke lett ut. Noen som vet noe mer om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by xtc Men viser ikke speedometeret feil om man kjører med større dekk en orginalt? Sikkert ikke så my feil, men å få bilen godkjent med større dekk(større total diameter) høres ikke lett ut. Noen som vet noe mer om det? Jeg fikk ihvertfall dekk butikken til å skrive godkjenning lapp på dekk og felgene mine.. At det var ca. samme rulleomkrets eller hva det sto.. Det man gjør er jo å få mer felg og mindre gummi(lavporfil dekk).. Så mine nye felger og dekk, var ca. like store som orginal dekka og felgen.. :) Dette var da snakk om 17", vet ikke åssen det er med større.. Håper det hjalp.. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Altså? Mener du at du skal gå opp i profil på dekka? 40 profil er jo bra mye på 225 dekk.. Du kan ikke mene at du skal gå mere opp? Om det er for mye luft i hjulbuene, da senker du mere.. Eller så går du opp i felgstørrelse.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 225/45-18 blir jo helt feil rulleomkrets da... Husker ikke helt hvordan man regner ut dette, men tror grensen er på 1850 ellerno...Er ikke HEEELT sikker.. Noen som vet hvordan man regner det ut?? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by AudiA4_20V 225/45-18 blir jo helt feil rulleomkrets da... Husker ikke helt hvordan man regner ut dette, men tror grensen er på 1850 ellerno...Er ikke HEEELT sikker.. Noen som vet hvordan man regner det ut?? http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Jonte Altså? Mener du at du skal gå opp i profil på dekka? 40 profil er jo bra mye på 225 dekk.. Du kan ikke mene at du skal gå mere opp? Om det er for mye luft i hjulbuene, da senker du mere.. Eller så går du opp i felgstørrelse.. Liker å ha litt gummi å kjøre på...alternativet er jo 235/40-18. Gidder ikke senke mer, det subber allerede, bare det er litt sporete i veien. Er dritt lei å få kast i felgene så fort det dukker opp en asfaltkant eller hull i veien...norsk veistandard krever jo minimum 60-profil...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by AudiA4_20V 225/45-18 blir jo helt feil rulleomkrets da... Husker ikke helt hvordan man regner ut dette, men tror grensen er på 1850 ellerno...Er ikke HEEELT sikker.. Noen som vet hvordan man regner det ut?? Hvorfor blir dette feil?? Jeg har dette på min golf iv og det er orginalt.. Og det funker fett og ser bra ut, og ikke si det er mye gummi. gå for det top gun, MÅ ikke være sko lisse str på dekket selv om heltene deres syns det er tøfft. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg