killGore Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Spørrer på vegne av en kompis. Han har nettopp kjøpt seg en 86.mod 325i, det er byttet luftfilter,kvasskam, effektanlegg. Nå skal han ha seg ny chip. Noen som vet hvor man finner en billig med bra effekt økning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 chip vil aldri gi BRA effekt økning på en slik sugemotor.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Det er for tiden gode priser på chip til E30 325i hos http://www.trimchip.com Billigere tror jeg ikke du finner i Norge. Eieren er forresten BMW entusiast. http://www.trimchip.com/asp/Tekniske_data.asp?modell=BMW+325i+E30 Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Blir ikke effektøkning med en chip på en sugemotor. Litt ekstra Nm i mellomregisteret og økt turtall sperre er det du oppnår. Bortkastet penger spørr du meg. Alle chiper er dyre siden forskjellen ikke er merkbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Vil ikke si at 500kr på chip til 325 er bortkasta penger.. Da er du idiot isåfall. Jeg hadde med glede gitt 500kr for å øke turtallsperra og få bedre pådrag i mellomregisteret. Men å sette chip på min bil, som koster nærmere 4500,- er jo bare høll i hue. Det er da E36. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Jeg har den chipen fra trimchip.com og jeg synes den virket ganske bra jeg ja, drar ifra en orginal ja! Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Solid Audio Blir ikke effektøkning med en chip på en sugemotor. Litt ekstra Nm i mellomregisteret og økt turtall sperre er det du oppnår. Bortkastet penger spørr du meg. Alle chiper er dyre siden forskjellen ikke er merkbar. Er du helt sikker på dette:rolleyes: Jeg fikke iallefall effektøkning da jeg chippet bilen min:o Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotralte Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 merkelige greier d der,fikk d jeg og:D :D babyhmm? babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Er hester å hente med chip på 325! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg