Crazytaxi Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Skal du gjøre noe mer ut av de luftekanalene som sitter i midten av dashbordet? Hvis ikke, hvorfor ikke gjøre som meg.... Er god plass til spilleren der... hehe... måtte bare litt lettere modifisering med avbiter type stor og dremel.. passer så fint nå så.. hehe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 lufte kanalene i midten blir... ;) der kommet det "motoriserte" luftekanaler, trykker inn knappen så går den sent fra side til side, dermed får du bare "dysjer" av kald/varm luft sombrero og ikke en stor storm hele tiden ;) FE3T har det på sin (tror det var han) :) kjøper en av noen "over there" i lag med cruse control osv sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Aha.. så skal lage sånne fancy saker ja.. hehe.. Bruker GD'en min som litt prøvekanin for bilstereo-prosjektet mitt jeg så... 16V'en ser vel ut som frankenstein innvendig når jeg blir ferdig, :rolleyes: men skal idet minste se om det ikke blir ålreit finish på sakene idet minste.. hehe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Aha.. så skal lage sånne fancy saker ja.. hehe.. Bruker GD'en min som litt prøvekanin for bilstereo-prosjektet mitt jeg så... 16V'en ser vel ut som frankenstein innvendig når jeg blir ferdig, :rolleyes: men skal idet minste se om det ikke blir ålreit finish på sakene idet minste.. hehe... :) Legger du ut en prosjekt tråd på bilen din da eller?? The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hehe skal være ALT av extra utstyr i min :P etter planen sombrero cruse control osv :P untatt takluke da doh og det blir IKKE ettermontert hvertfall... ettermontert takluke er rustbombe... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fulgt med deg lenge nå uten og kommentere noe særlig, men nå kommer det:D Metalic lakkeringa ble drit fet, men åssen får du til slik blank skinnende overflate, jeg fikk bare skikkelig matt lakk da jeg prøvde å lakkerer engang brukte jeg for lite klarkakk? Og du, blått og hvit passer jo bra sammen, tenkt på å lakkere knappene til feks. el.vinduene og varmesete knappene hvite, tror det hadde matcha instrumentene du har ordnet i dashen og de nye oppe i instrument huset!:) Og tilbake til lyd-dempingen:) Hva het den sprayen du brukte? Hvor tjukt lag la du med den, jeg har hørt at rust kan komme av noe sånn lyd dempnings masse som holder på kondens/fuktigheten der. Tenkte jeg skulle tipse deg om det, så kan du holde det under oppsikt:) Men dette er spørs åssen materialet blir da du sprayer det på. Du har vel greie på dette fra jobben din regner jeg med?:) OG badlook panseret var bare en strålende ide:) enkelt så det ut til og være også vis man har utstyret, noe du har:D Skal prate med broren min, om han har lyst og ordne noe lignene på hans Omega B V6, det hadde vært gromt tror jeg:) Tenkte på det med det lille hullet du lagde, for luft, og åpne panseret med, tror det hadde vært finest om det hadde vært litt større, og midt-stilt vis du skjønner?:) Men det er jo du som er hjernen bak prosjektet så ikke la min fantasi forvirre og ødlegge planene dine hehe:) Ønsker deg ihvertfall lykke til videre, den arbeids innsatsen jeg har sett her virker det som du har mauer i ræva :naaaws ikke vondt ment;) Kommer sikkert med flere bomber av innlegg ettervært, du får være hjertelig og svare godt tilbake! Lykke til igjen! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Legger du ut en prosjekt tråd på bilen din da eller?? The Edge Det kan jeg sikkert det vettu. :) Er ikke så mye jeg har gjort ennå som jeg kan/vil vise frem.. hehe.. og når man er student og har et par jobber på si, så tar jo ting sin tid + at bilstereo er ikke akkurat en billig hobby hehe... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 mest sansynleg har du hatt for lite klarlakk ja, men når du har for mye klarlakk på blir det også matt igjen :scared så 2 flytendes strøk er fint :) viss eg lakkerer knappene så forsvinner teksten :( og vil egentleg ha den... hvertfall de første ukene / månedene, så eg lærer meg hvor dem skal være :) eg bruker vanleg steinsprutbeskytelse faktiskt... koster rett rundt 100 lappen for 1 stor spray boks :) hvor tykt eg legger det ? hmm.... slik at det er klumpete hvertfall :afro vel, siden dette stoffet egentleg er ment på å ha på utsiden av bilen, og vi bruker det på arbeid ganske ofte så uroer eg meg ikke så mye for det :) var 0 rust der når eg sprayde det på :) så viss det kommer nå så blir eg nokk litt redd ja :) det med luftintaket er både enig og uenig i... det tar eg akurat i øyeblikket eg skjærer det ut i stål... men er litt kult med et lite luftintak som ikke er midt på der sombrero er altid kjekt med slike store innleg :) og andre små også :) slikt hjelper på arbeidslysten :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hiv ut bilder av arbeids fasene da du lager badlook panseret:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 har ikke kameraet med på arbeid.. men skjærer jo bare ut plata der, så akurat der går det ikke så mye glipp av :) er bror min som skal sveise heile helga på bilen min :ratatatat for dama skal bort hele helga :) så da gjør han noe faktiskt doh så eg får prøve å få han til å ta en del bilder... :)blir nok med en del selv akurat på den bad looken, er litt nyskjerig selv da men :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Litt overdreven bruk av smilies kanskje, men ellers et artig prosjekt å følge med på.. Stå på :) The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 vel i går fikk eg lappen så da var eg ute og kjørte en DEL ja sombrero :driving men siden bilen min enda er et stilleståendes prosjekt, så bruker eg mor sin :) akurat samme bilen bare en sedan, også er det rød hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Gratulerer så mye det er digg det vel?? Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Grattis.... :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 yeah :D denne månen er DIGG!!!! lappen, dame, får igjen på skatten osv sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg