AnDtHo Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Tror det er lurt å vente med det der til EU kontroll er i boks.. Får aldri i verden godkjent det.. :rolleyes: Kan være lurt å ha to panser, et med böserblick og et uten.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det gjør ikke noe :) mor har akurat lik bil sombrero låner bare det panseret til godkjenninga :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Tror det er lurt å vente med det der til EU kontroll er i boks.. Får aldri i verden godkjent det.. :rolleyes: Kan være lurt å ha to panser, et med böserblick og et uten.. hehe.. thumpsup Det panseret ditt ser jo ut til å bli gromt!!! Hvordan skal du lage det a? regner ikke med at det skal være i papp :P Å hvordan vil det gå utover lysa? blir vel noe svekka? Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 rekner med det blir en god del dårligere lys på nærlyset (mener det var nærlyset som var inderst...) skal ta pappen og legge den på ei stål plate og streke rundt og skjære ut stålplata og deretter sveise den på panseret :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 rekner med det blir en god del dårligere lys på nærlyset (mener det var nærlyset som var inderst...) skal ta pappen og legge den på ei stål plate og streke rundt og skjære ut stålplata og deretter sveise den på panseret :) Hva skal du gjøre med lysene då? Er noe drit å kjøre med dårlige nærlys, stol på meg, snakker av erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 tøft, mere bilder?? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Blir sikkert tøft dette... Kan hende du har sett det før, men her er en 626 med badlook: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Den fronten. sikle sikle.vil, nei MÅ ha den frontfangeren Sideskjørtene til kittet ligger under dobbeltsenga, bakfangeren ligger på et lager i Tyskland, betalt, og venter kun på at en kompis stapper den inn i en import bil og tar den med tilbake til Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 den fangeren så ganske lik ut den på tuning.no ... men når eg så litt bedre etter så var den ikke helt lik doh har ikke sett akurat den bilen.. men har sett andre 626er med badlook yummy i dag blir det en god del sveising på bilen sombrero satser på å få sveist ferdig bakluka, hullet til antennen og kansje rillene i framskjermen... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Opprinnelig skrevet av FE3T Den fronten. sikle sikle.vil, nei MÅ ha den frontfangeren Sideskjørtene til kittet ligger under dobbeltsenga, bakfangeren ligger på et lager i Tyskland, betalt, og venter kun på at en kompis stapper den inn i en import bil og tar den med tilbake til Norge synes egentlig postert-fronten er litt rund for coupen, Ser tøff ut fra siden, men når du ser den på skrått så ser det litt rart ut synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 vel... kjørte bilen ut av garasjen i dag slik at vi fikk ordnet audien til bror min :) tok noen ute bilder av bilen min på siden av mor sin :P 626 power B) hihi eneste mer positive på den er vinga :( men det er bare for øyeblikket :D ser virkeleg for meg at den panserforlengeren blir nice B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 i dag cleana vi bakluka :) ikke no mer fise hull her nei :D høgre side venstre side nøkkel hull (ikke slipt sveisen ferdig) vindusviskeren (ikke slipt sveisen her heller) hele rompa :D men plata slo seg en god del rundt vindusvisker hullet... faen og... hadde ikke noe å kjøle ned med #"¤ det skal vi ha når vi skifter hjulbuen jah... har ikke tenkt å helsparkle den nei... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 vel... da har eg fått tak i bilder av delebilen :wub: det er ein mazda 626 1989 model 2.2i 12v glx :) men det beste av alt!! oohhh yeah!!! :wub: B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 fete felger, dette blir bra, gi oss flere bildet etterhverdt, berstilt kit'et enda? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 nope... blir noen måneder uten stylingkittet... 2 grunner til at eg venter såpass lenge med det... ene er at eg ikke har råd doh andre er at eg sikkert komme til å ripe opp fangerene uansett med en gang eg får lappen.. så bedre eg riper opp orginal fangerene isteden for å knekke glassfiber fangeren :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg