Elanzer Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jo ligger sikringer oppi, men viste ikke hvor eg skulle skru den fast... har funnet det ut nå :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 vel... har blit en del annet som måtte gjøres, men fikk tid til å smette inn noen timer til bilen min i går :D det meste av ledningene i motorrommet er ferdige nå, enten med rør over seg eller med teip :) fikk motoren min ut i hønsehuset også :) fikk satt inn motoren til kompisen min sin mondeo også, den skal inn og få ny motor så fort min er ute... så da går det fort litt fortere med min skal dere se ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 åssen motor skal u ha i bilen din. effekt bli det i den da?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Svære motorer egentlig :) men hva er det jeg ser på gulvet, extreme black tire? hehe, føler at det greiene der bare fungerer en dag, med mine erfaringer fra det. Har FE3 EGR system ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 0 egr på fe3 :P også er det "extreme car wax" som ligger på gulvet... prøvte oss litt på ene flaten på ford motoren, har lurt han som eiger den til å polere nesten hele motoren nå *mohahahahaha* <- ond latter :P så polerte med det eg fant i farten... ble sånn halveis blankt.. men han så potensialet ;) hehe per-henrik: eg skal ha den lille motoren på bildet... 2.0i 16v 155hk+- Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 0 egr på fe3 :P også er det "extreme car wax" som ligger på gulvet... prøvte oss litt på ene flaten på ford motoren, har lurt han som eiger den til å polere nesten hele motoren nå *mohahahahaha* <- ond latter :P så polerte med det eg fant i farten... ble sånn halveis blankt.. men han så potensialet ;) hehe per-henrik: eg skal ha den lille motoren på bildet... 2.0i 16v 155hk+- blir vel greit det. blir vell 2,5 eksos og kont filter på den da ?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 og en chip :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 vel... har fått gjort endel i dag da :) teipet opp noen ledninger på motoren polerte opp øverstedelen av peilerøret 8) motor på veg ned holder på å skru fast motoren :D runi prøvde å ta et bilde av hele siden av bilen... ble litt mislykket, men bildet ble så tøft så eg beholder det fant eg ut ;) æææ!! hvordan var det disse lå igjen :lol: hmm ja... fant ut hvor den ene skulle lige :D men den som går bak til releene på torpedo vegen finner vi ikke ut hvordan vi skal trekke den bort... kommer nok kansje mer update i kveld... har fått stor mekke lyst igjen nå ja :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Fint arbeid :) Hvor har du fått tak i valseverktøyet/laga og glassblåse verktøy??? Link? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kompiser, en som har glassblåsings utstyr på jobb, og en på jobben til en kamerat som eiger valsa :) greit med kontakter ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Du gjør et utrolig bra arbeid elanzer:) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hadde bilen ute i sola i dag :D også monterte eg siste døra når den var ute :D bildet over er bilde 600 8) må ha ny grill også nå... da den eg hadde har tatt skikkeleg kvelden ved et uhell når vi skulle ha bilen inn igjen :( men men :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Syns rett og slett prosjektet/bilen din bare blir fetere og fetere. Men en ting... Mulig det bare er meg, men er passformen på sjåfør døra ikke helt god ? Også hvorfor ha rustne grenrør nedi et ellers så fint motor-rom? Men fortsatt DRIT fett prosjekt :thumb Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 enig med jumbo 12 der gitt, den manifolden, eller grenrør eller hva det nå heter, må slipes og ordnes med, evt kjøpe nytt. hehe. passformen på sjåfør døra så ikke helt go ut, men kan jo hende den ikke er hel lukket igjen? forresten veldig godt felgvalg. er det fra en nissan skyline r-33? ligner veldi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Helt utrolig at det finnes så mye potensiale i en Mazda... Hadde jeg hatt plass, tid og ressurser skulle jeg aldri kassert coupeen min... Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg