Elanzer Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er en på jobben til en kamerat sin valse... låner den av han :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 heldig vis hadde dem dette på lageret hos mazda, så reiser inn å plukker det opp når eg skal inn å levere sjukemeldinga :D får med pakning til insuget og nytt hjullager i slengen som eg har liggendes der :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skal du bygge ned bakfangern også? For meg så ser det ut som den kommer til å bli veldig høy bak kontra siden.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kommer ikke til å bygge ned bak på fangeren, blir heller en ny fanger senere... dette er vel mest en midlertidig løsning, slik at bakfangeren ikke er 10cm høyere enn skjørta og framfangeren... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 kommer ikke til å bygge ned bak på fangeren, blir heller en ny fanger senere... dette er vel mest en midlertidig løsning, slik at bakfangeren ikke er 10cm høyere enn skjørta og framfangeren... Okey, det finnes sikkert addon lepper du kan bruke eller kanskje deler av andre fangere eller noe.. Blir bra detta! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 aahhh endelelig ferdig å valse og lagt i en gang med sparkel :D glemte kameraet inne (står inne på lading) så ble bare et dårleg mobil bilde :D men ser hvertfall profilen på hjulbuen :D ganske spiss ja :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hehe, fett... skulle ha gjordt det på proben bak, der er det ikke noe utbuing i forhold til forran hehe, ser ut som det ble bra det her! nå må du pusse i vei! :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Slapp av nå Probe GT ;) keep up the Good work Elanzer.Følger med;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 vel.. fikk pusset en del i dag også :D 2 lag med finsparkel lagt :) og pusset :D tror ikke eg gjør mer med denne hjulbuen før eg får den inn på arbeid hvor eg har skikkeleg utstyr... 2 laget på høgre framskjermen pusset, må legge i litt mer her... ikke i hele hjulbuen bare noen plasser... her er det 2 lag med glassfibersparkel 1ste laget med finsparkel det er så langt eg har kommet i dag... blir mye mer pussing i morgen :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kommer å bli spennende hvordan den kommer og ligge på veien... du må gi tilbake meldinger til meg da du har prøvd den på veien :) Synte du må ha litt større buer bak, men du er vel ikke ferdig heller.... jeg får vente å se:p blir lekkert, men mye sparkel a gitt:P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 vell.. ting har skjedd i kveld også :D glassfiber lagt i på kanten :D og kanten er slipt og den ble nice :D lagt i sparkel på bakskjermen og ferdig pussa :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 imponerende arbeid dette! nå har jeg kikka igjennom alle sidene igjen :) kan du gi oss ett bilde på følgende: framfanger bakfanger hekk sett forfra (altså spoiler og baggasjeluke) så blir jeg glad :) så flott ut dette! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 her har du hvertfall bilder av framfanger :) skal se om eg ikke får ordnet noen bilder av rompa også snart :) igjen vel... har blit VELDIG mye arbeid på en kompis sin CRX denne helga :) men har noen bilder av framfangeren til dere må ha noen duker på innerkanten mot hjulbuen før den er ferdig... et nærbilde av ene siden... er en del kapping av overflødig glassfiber før den blir fin :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 har begynt på grillen også litt nå har forlenget "gulvet og veggene" i "luftintakene" er ferdig på ene siden nå, trenger bare litt sparkel :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 vel... ikke skjedd så alt for mye men... har fått glassblåst å lakkert noen deler:P den ramma som går på siden av batteriet, holder noen rele og no piss holderen til "multikontakten" til motoren (tror eg) holder til masse releer og 2 holdere til gasswire satte på bakfanger igjen bare for å se hvordan det ser ut :) still lokking good :) må bygge litt på den for at den skal passe hjulbuene... må få fixa det også en gang :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg