SpeedMan^ Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 b.t.w det blir ikke haugesundstur, så da blir det nok gjort en del i helga også.. jeg sga få sveist rillene i skjermen, så skjørtene kan limes på... Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg ble nesten skremt da jeg fikk se "overblikksbildet", bilen blir jo råfeit! stå på! Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 holder på å male kalipere nå :) slenger med et mobil bilde nå, også kommer det noen bilder med kameraet senere i kveld eller noe når eg er ferdig :D blååå :P Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 sånn ferdig å male kaliperne det blir sååå fint :D håper den synker MASSE når eg får oppi motoren :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jau jusses jo, dæ tæge form. Tiå går altfor fort, å alt tæge tid, viss du tenke på dæ så he du nok brukt nogen tima, tima du konne jort andre ting? Men æg ser fram te å sjå an ferdigt lakkerte! trur dæ blir en bra farge te bilen! Avåte før æg ska ud å skru, grue æg meg litt, årh... gidde akkurat dette idag.... heller sitt fjernsyn, besøkt nogen. men så tenke æg, ja ja, blir kje færdige av å sidda hær. å når æg fyssta begynne går tiå fort... altfor fort. Men uansitt. Veldigt fine dei glassblåsde delene;) Me snakkes imårå, kjæme ner å rustsveise Plymouthen litt. (viss været æ bra!) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ser frem til å se denne ferdig :) Flott prosjekt!! Stå på!! :) Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 vel... fått gjort litt i dag også, planen i dag var egentleg å sveise riller i skjermen, og sparkle en del på framfangeren, men det gjekk i dass... så da monterer vi kaliprer :D høgre kaliper montert sammen høgre kaliper montert på spindel høgre side montert :D venstre kaliper montert på spindel venstre side montert :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Tøft som snus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 nå har ikke jeg lest alt men. skal du bredde bilen dun ganske mye eller? så lenge du skal ha de felga?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 skal bare grise valse den :P hehehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 vel... tok et lite oversikts bilde i går... har sparklet en del mer på bakfangeren :) likte det bilde der faktiskt :D et av de bedre :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg likte også det bilde der :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Gøy å se at begynner å ta form! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 vel... tok et lite oversikts bilde i går... har sparklet en del mer på bakfangeren :) likte det bilde der faktiskt :D et av de bedre :D jeg syns jaggu den begynner å ligne på en subaru impreza i stussen jeg :) og med den blåfargen tror jeg mange kommer til å spørre om det er nettopp en sånn Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Fy f***! Denne bilen blir KONGE!:D Fulgt med på prosjektet ditt en stund nå, og må si at jeg er mektig imponert over hva du har gjort!:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg