killGore Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hva er størrelsen og innpresset på felgene? Blir NICE dette.. Keep up the good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 NICE felga!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 18" og 40 i inpress :) orginale skyline R34 GTR felger :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Wæææh! Det høres dyrt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 oioioi, de var flotte:) Sånne kunne jeg godt tenkt meg selv, godt valg! når du sier 1mm til dempern, mener du 1mm til fjør skåla? Det var iaffal der mine subba borti men dritt felgene:p Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ja... fjørskål/demperen... samma det da ? henger jo sammen :P huhu Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hihi...Jada:) fine var dem hvertfall... W dekka er vel godkjent til 270km/t :D Jeg har lyst på nye dempere til min GT:( Hadde piffet opp prosjekt tråden min også :D hehe Disse demperne og fjørene fikk du bestillt fra USA også eller? husker ikke helt jeg Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 senksesettet er ifra nederland :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 vel.. har skjed litt mer da :) hehe har kommet frem til det at viss eg skal kunne lakkere den på arbeid før læretiden er over må eg lakkere den før vi stapper oppi motor osv... så første prioritet nå er å få den ned på alle 4 hjul, tilpasse styling også inn til lakk 8) også hjemigjen og montere motor :) gammel og ny felg (og dekk :P) har begynt å bygge litt på bakfangeren... ja.. *tenke på hvordan eg skal beskrive det :P* for at nederste linja på bilen skal bli noen lunde bein, og ikke ta et veldig stort hopp opp med bakfangeren så måtte eg skjøte på bakfangeren... og merce bakfangeren var jo ikke akurat pen, så valgte å bare bygge den ned på sidene, og få den til å skrå opp til svingen og normal høyde i midten bak :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 nå har ikke eg sett hailheten på bilen men ser allerede at felga passer veldigt bra!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 såg faktisk tøft ut det dær me bakfangern! legg bære glassfiber over der ja? ta litt beire oversiktsbilde:) bi no one of a kind! digg felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 vel... har fått gjort litt i dag, første eg gjorde var å prøve en av felgene mine på mor`s 626 ("bruksbilen min") GRÅVT 8) og med 35mm senk NAMMM :twisted: også reiste eg opp til en kamerat og hellakerte russebilen deres rød (ingen bilder hehe) også kom eg heim igjen og begynte på min egen bil :D planen var å plastsveise den extra biten til fangeren fast, men viste seg at merce fangeren var av herda plast :( så nytter ikke å prøve å sveise i den :evil: så nå har eg skrudd den fast, skal skru opp igjen og lime skikkeleg godt med sixaflex eller noe, også legge noen matter med glassfiber over etterpå... går litt lenger tid, men blir nok like bra :) ÅÅÅÅ måtte bare ha et bilde satt på baklyktene, ser ut som en bil igjen i bakenden :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Sattan å tøff an he begynt å bli. Å mye kosta skyline Felgan? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 7k med dekk :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 7k med dekk :) er det gammle som andre hadde på bilen sin? (hvit mazda rx-7 som nå er solgt til en annen som har bytta felger...) :) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg