Elanzer Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 vel ting har skjedd 8) høgre side bak venstre side foran høgre side foran venstre side bak :) planen for i kveld er å demontere spindlene foran for å bli sent bort til glassblåsing :) og få montert bremseskjold, og skiver bak (må bare vente på en kamerat skal komme hjem fra arbeid med bolter :? så forhåpentlegvis kommer det update senere i kveld også... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Blir stabilt detta, ja. Godt arbeid du gjer, gleder meg til meir oppdateringa. ^^ Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Strøkent. Men hvorfor setter du på stygge rustne skruer/muttere? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 viss du hadde sjekka priser på skruer osv hos mazda så hadde du forstått hvorfor... f.eks 1 skrue til bremseskjoldet koster 25kr, er 8 av dem i alt... har brukt over 1000kr i skruer til understellet bak allerede... ;) vel... fikk gjort litt i kveld... og det resulterte i stor motivasjon :D nå står bremseskjold og skive montert skikkeleg :) monterte på ene felgen eg har liggendes :D (kommer til å lakke sentere svart og polere opp kanten og bruke disse som vinterfelger eller selge dem (siden den ikke skal brukes på vinteren:P)) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har lest gjennom hele tråden din nå, og jeg syns denne tråden er spennende å følge med på. Beste prosjektet jeg har sett på lenge:) Når regner du med hellakkering på bilen da? Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 tja... etter motor og understell er montert :) hehe får nesten bare ta det som det kommer :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jepp:) gleder meg til å se den ferdig vertfall:) Du kan jo restaurere bilen til faren min når du er ferdig da.... hehe... han har en 1988 Mazda 929 som har gått snart 320.000 km nå, begynner å bli litt rust på den å:P Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg er imponert.. Skrudd litt på en sedan for naboen min. Ikke den første bilen jeg ville tenkt på som prosjekt-tralle, men de aller fleste biler har jo egentlig potensiale i de rette hender, som dine:pray Godt å se at du er så pirkete med rusta. Barskt at du ribber helt for ledninger før lakk også! Jeg er jo innsnødd volvomann, men det betyr slett ikke at jeg ikke har forståelse for ditt prosjekvalg. Jeg skal følge med videre!;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 vel... ting har skjedd i dag... noen positive og noen veldig negative... fikk pakke fra usa i dag :D subaru kaliprer, den her lufte greia til midtkonsolen, blåtona speil, taklys med spotter på og noen foringer... kaliprer og taklys... ja... resten var knust og ubrukelig :( også har eg skaffa meg mer dempematter, så fikk dempet bakre delen av taket også :D så fikk montert taktrekk og solskyggene også :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 NICE, de legazy kalipperne har jeg ventet på, trodde først du droppet planene om og bruke de.. Hvordan passer dem?? Kunne du ikke bare bestillt de her i norge forresten? STÅ på nå, snart ferdig;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 koster sånn... MYE mer i norge :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 passet de bra? (for andre gang) :P Kanskje dette her er noe for oss, vet ikke om du allerede kanskje har bestillt det? Jeg skal ha nytt uansett, bestille sammen før du setter inn motorn? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hmmm fra hvor ? gidder ikke ta det enda... tar det i vinter heller da... :) har ikke fått prøvt kaliperne, men dem skal ha 100% passform... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 vel... fikk gjort litt i dag da... har ommøblert litt i låven :P hehe snudde partyteltet over kun prosjekt bilen :) også trilla vi bilen en meter fram :) også satt eg på bakfangeren til delebilen tror den står på hjula her :P hehe måtte ha en god rampe til jekken framme når vi drog den :D hehe nye huset til bilen :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 vell... da har eg fått henta meg felger 8) må valse hjulbuene ut ca 1.5cm :P tihi passa AKURAT uten spacer bak hvertfall :lol: ca 1 mm inn til demperen eller noe tihi Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg