jpse36 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ']Hvem sier toppdeksler ikke blir varme:P? sombrero de pølsene så ikke så spiselig ut:P tror det går fint med vanlig billakk jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Veit ikke om noen har skrevet det eller noe, men hva er modellbetegnelsene på disse Mazda 626`ne? tenker da på de som ble produsert ca 1988 - 1991 (?) Neon som vet? Sorry OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Modellbetegnelsen er GD Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 På hans bil ja! Men antar det har med utstyrspakka å gjøre! jeg mener f-eks: Toyota Corolla AE82 Nissan bluebird 910 Nissan Bluebird W11 osv. osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jeg har kjørt med toppdeksel lakkert med spraybokslakk (ikke vb) i godt over et år, ingen tegn til at den har det for varmt. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 På hans bil ja! Men antar det har med utstyrspakka å gjøre! jeg mener f-eks: Toyota Corolla AE82 Nissan bluebird 910 Nissan Bluebird W11 osv. osv. betegnelsen på utstyr er GLX (El takluke og 4x el. vinduer, litt sportye seter)og LX (ikke takluke, og ikke el. vinduer) sikkert flere forskjeller.. Sorry OT. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 toppdekselet blir ikke spesielt varmt... det var lakkert gull orginalt sååå :) er ikke redd for at det ikke holder... Lakkerte toppdekslet på gamlebilen (88 16v Sedan) med vanlig billakk + klarlakk og der krakelerte lakken etter et par år. Den orginale gullfargen er eloksert på, mao ikke lakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 eraezer "eraezer" svenskenes svar på "Elanzer".. han er vel litt mer amatør da, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 såg noe jalla ut den sveisinga i bakhjulbuen! doh Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Det eg ikke fårstår er hvordan disse bilene ruster så svartens fort ? Er jo mindre rust på min gamle Uno ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er vel måten de er blitt tatt vare på... Jeg ser slike 626 daglig som ser nye ut! :phatyo null hull, null rust Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hehe tja... på arbeid ser eg nå mazda 6 med rust i hjulbuer og dører hver dag eg... så at min bil ikke hadde mer rust etter 18år er ikke så alt for galt... nye biler rust jo som fy for tiden :S du tenker på det hjørnet under hjulbuen som vi sveisa opp ? det syner jo ikke, så hvorfor gjøre det fint (han er oppretter han som har sveist, så er ikke så redd for det) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Mazda6 med rust?? Fortell. Da lider den jo sammen skjebne som konsern-brødrene Focus og Mondeo da.. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hm... Ruster Focus og mondeo noe mer en vanlig? Onkelen min har en focus, kan ikke huske han har hatt problemer med sin -99 Alt i alt så syntes jeg alle sier at den og den bilen har ruste sykdom.. så det gjelder vell alle biler til slutt.. :P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Det har vært rust-problemer på tidlige modeller av både Focus og Mondeo (dagens modell) ja. Har vært oppe i media. Men er nok Mercedes som er kongen av rust, pga den rustskandalen de har hatt på modellene som ikke produseres lenger (Vito, forrige E-klasse, C-klasse og S-klasse). Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg