Cathan Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Les mer i VG Jeg kjenner en av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Er det bare meg eller er snuten her ute med gal finger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Tja. Kan virke som om prikksystemet fungerer til en viss grad, men jeg tror uansett at råkjørerne kan holde på leeeenge før de mister lappen, selv med prikksystemet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Romerike en versting Bombe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by joarek Er det bare meg eller er snuten her ute med gal finger? Ser nok ut som den vanlige pekefingeren gitt...må nok skuffe litt der ja..hehe.. men kunne se ut som om han virkelig "ga finger'n" et lite øyeblikk :D mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg