Gå til innhold

G60Turbo GullGolfen

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Har du holdt på lenge med den her bilen?

 

Har det skjedd noe kødd med databasen her på forumet eller?

For meg så ser det ut som Jonte har skrevet det opprinnelige innlegget.. Og så spør han i denne posten jeg har sitert om han har holdt på lenge.. ??? Skjønner ingenting jeg.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by chris

p.g.a. girkasse ikke holder...men skal opp til 350hk.. skal kjøpe drevsats til girkasse fra Sellhilm i Sverige...da skal det justeres max opp.:cool:

 

Hvorfor dra ut så mange hk på en bil som er forhjuldrevet? Får du effekten til bakken? Eller blir dekkutgiftene veldig høye? hehe

 

Chris: Forslag til billigere løsninger på å få rundt 220 hk ut av en 16v KR? Skal inn i en Golf Cab I, har vurdert gassere i 1ste omgang. Muligens Turbo senere.

 

 

 

robin.JPG

 

Robin:D

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Synes fronten på 8v er finere en på chris sin..:cool:

 

Tja, men han har en ordentlig RS fanger av plastikk. Ikke den glassfiber dritten. Man ser det faktisk, for den ser mere solid ut..

 

Også har han emblemfri grill også..

 

men men.. begge er tøffe.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pololars

Jeg ville ikke valgt gule frontlykter.. men men.. smak og behag. Hadde ikke chris slike før ?

 

Jo, det hadde han..

 

attachment.php?s=&postid=56463

 

 

Vel. Gule Lykter er jo ikke så værst siden bilen er Gullfarget da, men ellers er det ikke noe fint.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår