Gå til innhold

G60Turbo GullGolfen

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mk2-16v

Veit som sagt ikke om jeg skal selge det, har litt lyst å montere det inn i Golfen min men det kunne vært litt kjekt med tips fra en som har gjort det før.

 

Okei.

 

Vel. Du må skifte litt av ledningsnettet ditt, siden din Golf 2 er eldre enn 1990 (kom nytt ledningsnett da) eller så kan du skifte hele ledningsnettet til 1990 golf ledningsnett..

 

I tillegg så trenger du den elektroniske hastighets giveren på girkassen.

 

Også må du ha andre fester til Dashboardet enn det som er til Golf 2 Dashboardet :)

 

 

PS: Jeg syntes ikke det der Polo dashboardet var noe fint jeg :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aner ikke hva som kreves av penger eller arbeid for å få inn et TT-dash.

 

Personlig synes jeg ikke det passer designmessig i kantete Golf I og II heller.

Men det er høyeste mote i Tyskland - har nettopp tatt over etter hockeysveisen...

 

sombrero

 

Men i Golf III kan nok TT- eller 6N2-dash se OK ut, trur eg.

All respekt til den som gidder å prøve!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

TT dash er jo kult, men synes nye polo dashbordet nesten er fetere. :)

 

Men det er godt å se det ikke bare er min golf som står i deler. hehe.

 

Ic begynner å passe nå:

 

Og linseluset Corradoboy gjør sitt beste for å komme seg med på bildet :D :D :D

 

Ser bra ut d der.. men synes den bør få litt mer luft... ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

 

Og linseluset Corradoboy gjør sitt beste for å komme seg med på bildet :D :D :D

 

Ser bra ut d der.. men synes den bør få litt mer luft... ;)

 

Hehe. Det blir nok ett hull der skiltet pleier å plasseres vettu. hehe. Såklart samen klarte å lure seg med på bildet. ;)

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer min via alarm knappen. Frank (Polo/TT-Frank) monterte et rele og en sentrallås motor i bakluka. Så ganske enkelt ut. har ikke fjernet selve knappen enda på min. Det kommer

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hva må gjøres for å fjerne låssesylinder på bakluka? slik som begge gullgolfene har gjort? får man ferdige slike? og evnt. hvor dyrt blire å få opp bakluka da? hehe...tenker da på no el. låse greier...har ikke så greie på sånnt... ;)

 

Eller så kan du kjøpe komplett kit fra Larry`s

se http://www.dts-tuning.de

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

På min brukte Frank Defa sentrallåspumpe.

 

Men luka mi spretter ikke opp, må fikse no' fjærgreier. Er det no' slikt i kitet DTS har? Æ'kke stiv nok i tysk til å finne det på sia.

 

Det gikk greit på min. Kanskje mine Gummilister er spenstigere :D

 

Ser ikke ut som om det er noe fjær system på bildet. Hva med å bruke noe a la det som er på panserlåser?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår