Estrewes Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hei jeg har et enkelt spørsmål. Jeg lurte på om jeg fikk plassert noen felger i 19" inn i hjulbuene på en w124 kaross uten at det subber og styrer i hjulbuene. Evt hvilken dim som passer. Og jeg må vite ikke TRU svaret :D Takk for all hjelp. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullxo Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Vil mene det skal funke så lenge du beholder samme rullediameter på dekkene.... og ikke lefser til med de breieste dekka du får kjøpt da :-) min personlige mening er at 19 er litt for stort,,, men de er jo meg da :-):cool: Siter Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2 Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullxo Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Her er en grei omregner for å kontrollere rulleomkretsen... den regner ikke i bredden da :-) http://www.toyotaextreme.dk/daekregn.asp Får håpe d hjelper litt om ikke annet.... Siter Mitsubishi Galant "Avance" 2001/2 Volvo 850 glt 1992 spiker Volvo 850 glt 1993 spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Tusen takk for infoen. skal regne litt her nå :D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har du ikke automat på den bilen? Du er ikke mye buisness ass... Må jo automat på merce da ditt fjols Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Stenna Har du ikke automat på den bilen? Du er ikke mye buisness ass... Må jo automat på merce da ditt fjols Keep this shit too yourself. Hva er vitsen med å komme med sånne usakelige kommentarer? :rolleyes: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Det er jo ikke usaklig.. Jeg bare konsteterer at han ikke har automat og det er i mine øyne ikke mye buisness.. så bare hold kjeft du din forbanna kødd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Stenna Det er jo ikke usaklig.. Jeg bare konsteterer at han ikke har automat og det er i mine øyne ikke mye buisness.. så bare hold kjeft du din forbanna kødd Ser du har lært dæ et nytt ord. Synn du ikke vet hva det betyr og kan bruke det der det passer:D :D Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Yes ekke noe stress.. har lært meg et nytt ord ja.. Neida, blir bare litt irritert når sånn tullinger skal bry seg med alt.. Keep your nose to your self;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Veit jeg skulle hatt merce med automat for å få solgt lettest mulig men jeg er mere den manual of type. Noen som har 19" på sin bil med bildet? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Bil med 19" Enda en bil med 19" Fant jaggu en til jeg Flere der hvor disse bildene er hentet! MB Entusiastklubb Klikk inn på medlemssidene og trykk på medlemmenes biler ES Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Stenna Yes ekke noe stress.. har lært meg et nytt ord ja.. Neida, blir bare litt irritert når sånn tullinger skal bry seg med alt.. Keep your nose to your self;) haha fan for et dass du er.. plutselig kritiserer du en grei kar fordi han ikke har automat på bilen sin så sier du etterpå at du blir irritert over folk som bryr seg med alt.. jesus.. Btw, så laget mercedes som kjent endel biler uten automat og de bilene trenger også eiere så ta nå bare å spakkle igjen surkjeften din så den gode tonen på forumet får fortsette Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg