Knusern Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Her går jeg rundt og irriterer meg over de bittesmå bulkene som er forårsaket av andre bilers dører. Har maaange sånne langs hele siden. Finnes det noe verktøy eller noe som kan drive disse ut igjen? en eller annen sugemaskin?:) Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Sparkel, en lang pussekloss og 240 pussepapir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by mfafa Sparkel, en lang pussekloss og 240 pussepapir. og en stk lakkerer Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 finnes jo sånn sugekopp da.. men tviler på at det blir noe pent :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Og lim. Man får et verksted til å lime på en liten kloss på bulken. Så drar men elegant ut bulken. Så heller man på noe som løser opp limet og polerer litt etterpå. Har fått gjort dette på A6en min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Sitrus Rens tar vekk limet igjen :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Knusern Her går jeg rundt og irriterer meg over de bittesmå bulkene som er forårsaket av andre bilers dører. Har maaange sånne langs hele siden. Finnes det noe verktøy eller noe som kan drive disse ut igjen? en eller annen sugemaskin?:) http://www.bilkosmetikk.no for å få ut bulkene. og når det er gjort, så parkerer du litt lenger unna hovedinnganger, ikke _mellom_ 2x yaris med fire barneseter / rusten gammal haug. Folk med de bilene bryr seg ikke om at de lager bulker i andres biler Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har hørt at det går an å bruke en gassbrenner for å varme opp metallet der bulken er slik at den så "spretter ut" igjen. Men det må vel sikkert lakkeres om igjen det å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg