Gå til innhold

Forbannet på megabillig

Ranger emnet


Golf4

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg handla noe enda, men har sett på en del, og sendt div mailer til karen her, fikk svar på mailene dagen derpå så servicen så langt er god. og prisene er det Ingenting å si på. å ta denne fyren med skitne triks, vil nok ikke hjelpe, er ikke alle av dere som kan klare å holde følge på prisene, men bare kjør på med god kundeservice, levering til avtalt tid, god oppfølging så er mulighetene større værtfall! :) jeg syns det er bra at megabillig er her, for å legge press på andre forhandlere, syns personlig prisene på bilstereo i norge er alt for høye.Er som regel unge folk som kjøper stereo,( med unntak) og de ønsker jo selfølgelig varene billigst mulig. Når du har kjørt sparegrisen i veggen, er det ikke mange kroner til overs, så hvorfor betale for mye.. skal kjøpe meg en Pioneer P980BT fra megabillig nå snart, skal gi dere tilbake medling på leverings tiden, og servic, så får dere høre. :)

 

I samtale med per, var det et stooort lager på denne spillern, så jeg trengte ikke å bestille den før 2-3 dager før jeg ville ha den, Okey da tenkte jeg at det var greit. nå som tiden kom for å bestille denne spillern, får jeg til svar at den ikke er på lager, og denne hadde de et ekstremt stort lager på! ?

 

jeg valgte selfølgelig den billig versjonen, de mente jeg heller skulle kjøpe orginal spillern, altså auropa versjonen, bare at den er utrolig mye dyrere!

 

jeg siterer mailen.

 

Dette en krem spiller som vi sliter med å skaffe nok av.

Denne er like bra og da får du også rds, tror jeg hadde gått for den jeg.

 

http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=47&cat2=161&id=2169

 

Vi sender ikke spillere i oppkrav, kun mot forskuddsbetaling. Beklager.

 

Og prisen er det lite vi kan gjøre med for tiden. beklager.

 

 

Asle

 

 

mitt svar

 

I tildligere samtale, hadde dere jo OVER 3000STK av denne spillern på lager. hva er dette for noe tull?? forskjellen, på spillern er jo bare at de har forskjellig radio ( som dere sa)! og forskjellen hovedsakelig er at den koster 1500,- kr mer og hadde jeg fått den til samme pris som den jeg hovedsakelig bestilte skulle jeg selfølgelig ha tatt den! men som du sa tidligere hadde dere stort lager på denne spillern, og hadde det vært tilfelde at dere ikke har denne på lager så hadde jeg bestilt for lenge siden!. er ikke første gang jeg har blitt foreslått et annet alternativ i stede for det jeg ville ha. har lagt inn bestilling på DEH-P980BT Pioneer BLUETOOTH Hi-Volt (5V). og om det stemmer som dere sier altså at de er på lager, SKAL jeg ha 1 sånn!

 

Og dere sender ikke i oppkrav? ærlig talt dette blir langt over mål. er ikke alle som har tilgang til kreditt kort, eller nettbank til en vær tid, og per i dag har jeg aldri hørt om noen butikker som ikke har kunnet sendt pr oppkrav. og dette strider med deres rettnings linjer på internett også! jeg kan gjerne sitere dere.

 

 

Postoppkrav er ikke lenger den tryggheten som før. Idag er det mottaker som bærer ansvaret. Derfor synes vi at denne falske tryggheten ikke er annet enn bortkasta penger. Dere som likevel vil bruke postoppkrav må ta kontakt med oss. Ekstra gebyr påfølger på 225,-

 

 

 

 

 

Som jeg forklarte er jeg på sjøen, og har ikke med meg den nettbank brikken, og jeg skal gladelig betale de 225kr i gebyr! jeg mener ikke å være sær, men synes dette blir dårlig kundebehandling om tilfelde. i tråd på bilforumet.no ga jeg ros til dere her pga kundeservicen, ta tak dette er for slapt! jeg er hjemme om 2 dager og vil ha denne spillern RASKEST som overhode mulig, som i tildligere mail, sa dere at det tok ca 2-3 dager fra jeg bestilte og til jeg hadde den!.

 

 

Til svar på dette, fikk jeg til svar: vi har ikke på lager men vi har alpine!? jaha? spurte om en forsterker også nylig, da jeg fikk også tilbud om en annen forsterker istede for? MEN om de ikke ønsker å selge, skal ikke jeg tvinge dem, jeg har fått tilbud fra instalbay på samme spiller, så jeg kommer heller til å slå til på den istede. hører sikkert ikke noe mer fra megabillig nå så!

 

et fornuftig ordtak! det som er for godt til å være sant, er som regel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er du mb så gira på og reklamere så burde du gå andre plasser. det du holder på med her vil jeg egentlig si viser at du e mer eller mindre despo, skryte av seg selv den e grei, men og heve deg over alt og alle det syntes jeg lite om,, bra du har gode priser og videre bra for markedet. men og sitte her inne i et forum og skrike ut gjør ting enda mer talentløst. men dette er da min mening ta deg en tur på byen og få deg hjem no 160grams hamburgere hjem i senga du. har ikke noe i mot MB men denne tråden begyner og bli vel drøy men ganske så :popcorn aktig

 

Du skal aldri fortelle meg hvor jeg skal skrive andre steder eller ikke. Dette er et forum og hvem er desperate innpå her sier du? Megabillig? Vis meg gjerne linker hvor jeg løper etter folk som en desperat despo for å få solgt varer slik de fleste andre firma gjør innpå her. Der finner du linker i tur og orden. Vi er langt ifra noe desperate. Hva dette har med 160 grams hamburgere å gjøre skjønner jeg ikke men list gjerne opp hvorfor du mener jeg er talentløs og hvorfor du ikke er det i denne smålige meldingen du postet til meg. Er det jeg som hever meg over alle andre sier du? Hvem da mener du? Skal jeg gjøre meg selv mindre enn hvem jeg er da mener du? Er det min feil jeg driver et suksessfullt firma de aller fleste er misunnelige på? Hvorfor være misunnelig og lage bråk og kvalme rundt på bilforum for å prøve å skade firma de aldri klarer å skade uansett? De har prøvd i snart 5 år nå. Jobb og stå på folkens som driver firma, invister MASSE penger så kan alle drive gode firma. Jeg har slitt hardt for å komme dit jeg er og kjenner også mange som sitter på ræva hele dagen og aldri kommer noen vei. Skal du bygge opp noe skikkelig må det jobbes og invisteres, enkelt og greit. Verre er det faktisk ikke. Kontakter trenger du også men det er jo det letteste på jord å fikse.

 

Mvh

Per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Focal er så mye billigere i andre land er vel ikke fakta.

 

Hvordan vet du det? Hørt det av Focal eller andre? Høre av andre nlir bare å spekulere. Lønnsnivåene i forskjellige land sier jo sitt gjør det ikke? Også har du en ting til og det er forespørselen på produktet. Er den høy blir prisen deretter. Selv om et land er fattig eller la oss si lavtlønt men produktet er knallbra så kan produktet koste en del mer enn det burde i akkurat det landet nettopp p.g.a. forespørselen på produktet. Går forespørselen på et produkt ned faller prisene med en gang.

 

Hva koster Focal i Dubai kontra Norge f.eks? Stor forskjell hvis du vet hvor handle. La oss ta Morel hvor du har 2 modeller, en for USA og en for resten av verden ettersom jeg forstår det. Det jeg også forstår er at Morel sine produkter i USA er dårligere enn dem i andre land, hvorfor er det slik? Det er det de sier i Israel iallefall. De setta jeg har tatt inn fra Israel via kjente er originaleneog ser eller finner ikke forskjellen på USA versjonene. Jeg lurer meg på hvorfor.

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, tror de selger orginale produkter i andre land bortsett fra Norge.

 

Men hvis en butikk selger focal til 4000kr og en annen for 1000kr i det samme landet så bør man tenke seg litt om.

 

Ikke nødvendigvis, mange selger på tap for å vise seg for andre også går de konk når leken er slutt eller bli kvitt den gamle skitten som støver ned hyllene de har lite antall igjen av.

 

Eks, Pioneer 90RS i Norge koster vel ca 13500 kroner også koster den under 10 lapper andre steder i samme landet. Er det da noe skummelt på ferde mener du?

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per, ta ett par dype drag med luft nå, det blir veldig vanskelig å lese det du skriver når du blir så ivrig.

 

Mvh

Dag Johansen

 

Beklager hvis jeg er for kjapp for deg men pust og luft har du nok rett i som jeg trenger å jobbe en del med. Jeg har diagnosen fått jeg, lungekreft begge sider, hjernekreft begge sider, nyretrøbbel begge nyrene og blodpropp i høyre fot. Så jeg sliter litt med det. Kona sliter med skikkelig hard nyresvikt. Men vi er noen trege dyr som aldri gir opp. Jeg har ett år igjen sier legen. Javel sier jeg, da har du 2 måneder sa jeg. :-)

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk får det til å virke som noe utrolig den lille websiden deres. den er jo ikke billig sammenlignet med mye annet en gang ;)

 

pop a chill pill ;)

 

Enig med deg der, vår website er liten men varelageret er ikke. Velkommen over på besøk så skal vi snakkes da :-) Ser du på de "store" websitene i USA, ta deg et besøk til dem, de har nesten ingenting på lager, bare svære web sites. Jeg har 13 års erfarfing der borte og vet litt derfra. Mange seriøse der sier mange her på forumet, de skulle bare visst hvem de snakket om:-) Kjeltringer de luxe men så er det jo de som blir trodd mest på som oftest også da.

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere forresten av dersom man fjerner alle falske dollarsedler i USA ville økonomien få seg en alvorlig knekk!

;)

 

Visste du også at den dagen alle nye gebyrer og avgifter stopper i Norge så går Norge rett til bloksberg. Norge har jo ikke råd til noen ting nesten og kaller seg et av verdens rikeste land. Slik går det når mesteparten av pengene på "boka" går på aksjefond og annet dritt Amerikanerne nyter godt av.

 

Ikke bare det, hvis USA går dukken går verden dukken også.

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Megabillig.com nede nå? prøver å komme inn uten hell... Å hva er egentlig all denne diskusjonen om? har lest mye, og alt jeg ser er folk som rakker ned på MB... noen som har super positivt å komme med? jeg tror han driver god busines! (aner ikke om det jeg skriver passer nå)

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dem høyttalerne koster rundt 2600kr i statene, med moms rundt 3200kr pluss frakt blir det nok ca rundt 4000kr. Så prisen du fikk, var veldig bra. ;)

 

Jeg har selv vurdert å starte nettbutikk hvor jeg importerer varer fra statene og andre land. For her er det mye penger å tjene. Spesielt hvis man kjøper fra grossist i statene.

 

Ansatt mange dyktige reperatører, ikke alle grossister i USA gir garanti på alle produktene, kun noen av dem. Blir fort utrolig dyrt skal du dekke alt selv hvis salget er dårlig. Da jeg drev i statene hadde jeg med meg ca 150 nystarta firma i Norge, de røyk samtlige etter et halvt års tid. De skulle også bli rike rimelig kjapt. Koster flesk å drive i Norge, noe jeg vet idag når jeg er her i Norge. Staten som tjener penger her i landet, vi andre er bare saueflokken som godtar alt. Derfor er prisene høye mange steder også. Ikke det, vi gjør det godt vi for vi vet hva vi gjør.

 

mvh

per

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår