Gå til innhold

Forbannet på megabillig

Ranger emnet


Golf4

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf4

Det er sikkert noen her som har bestillt fra MG men klarer ikke

monteringa også spør de etter hjelp her på forumet ,frekke f.....en.Eier ikke skamvett.

 

Dette må seriøst være noe av DUMMESTE jeg _noen_ gang har hørt (eller, LEST, for å være korrekt)

Herregud mann.

Folk må da få spøre om hjelp til montering uavhengig av hvor de har kjøpt komponentene sine fra!?

 

Dette er et forum!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig at folk klikker på paralellimport, det er jo bare en site med masse rart på, på norsk som sender til norge uten å krangle.

 

 

bestiller fra usa hele tiden, opplever at mange der borte ikke vil sende over dammen, men er også mange som sender, så da løser ting seg.

 

folk får det til å virke som noe utrolig den lille websiden deres.

den er jo ikke billig sammenlignet med mye annet en gang ;)

 

pop a chill pill ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

utrolig at folk klikker på paralellimport, det er jo bare en site med masse rart på, på norsk som sender til norge uten å krangle.

 

 

bestiller fra usa hele tiden, opplever at mange der borte ikke vil sende over dammen, men er også mange som sender, så da løser ting seg.

 

folk får det til å virke som noe utrolig den lille websiden deres.

den er jo ikke billig sammenlignet med mye annet en gang ;)

 

pop a chill pill ;)

 

Er ikke snakk om parallellimport her.. Ikke det diskusjonen har gått ut på..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le, har aldri lest så mye crap noe sted. Enkelt og greitt, det er et fritt marked. Ønsker noen å kjøpe varer fra andre land enn Norge må det være helt i orden. Å beskylde noen for falskneri fordrer at det foreligger sterke beviser. Uansett, det er ikke alle som trenger service og veiledning ifb produktkjøp. Er pris viktig, kjøp der det er billigst, er service viktigs, kjøp av den lokale butikken som gir deg råd og oppfølging. Monky business finnes det overalt, men pass på å beskyld noen for det!!

 

Visste dere forresten av dersom man fjerner alle falske dollarsedler i USA ville økonomien få seg en alvorlig knekk!

;)

Thomas K

- er faen meg fotgjenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Haha må le av dere, hva faen er poenget med å kjøpe varer i Norge , for å kunne få en pris som er 500-600% over innkjøpspris?

 

Eksempel: ZXi-6006 koster 750kr i statene, i Norge ligger prisen på 5000kr... Du må være sterkt funksjonshemmende til å handle i Norge. Ingen service er verdt 7 ganger prisen.

 

Jeg vet at frakt og moms kommer i tillegg, men den forsterkeren kom på ca 1200kr ink frakt (kjøpte flere ting) og moms.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel nesten svare. mitt exempel er da focal 165 k2p koster 4990kr på megabillig. har fått en pris av forhandler i norge på 4100kr. har og kjøpt focal fp1.800 akkurat. ga 4000 for denne. koster da 5190 hos megabillig. men skal ikke henge de ut. mitt poeng er at man kan få greie priser i norge og hvis man forhører seg.å er aldeles oppegående så det er sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dem høyttalerne koster rundt 2600kr i statene, med moms rundt 3200kr pluss frakt blir det nok ca rundt 4000kr. Så prisen du fikk, var veldig bra. ;)

 

Jeg har selv vurdert å starte nettbutikk hvor jeg importerer varer fra statene og andre land. For her er det mye penger å tjene. Spesielt hvis man kjøper fra grossist i statene.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg handla noe enda, men har sett på en del, og sendt div mailer til karen her, fikk svar på mailene dagen derpå så servicen så langt er god. og prisene er det Ingenting å si på. å ta denne fyren med skitne triks, vil nok ikke hjelpe, er ikke alle av dere som kan klare å holde følge på prisene, men bare kjør på med god kundeservice, levering til avtalt tid, god oppfølging så er mulighetene større værtfall! :) jeg syns det er bra at megabillig er her, for å legge press på andre forhandlere, syns personlig prisene på bilstereo i norge er alt for høye.Er som regel unge folk som kjøper stereo,( med unntak) og de ønsker jo selfølgelig varene billigst mulig. Når du har kjørt sparegrisen i veggen, er det ikke mange kroner til overs, så hvorfor betale for mye.. skal kjøpe meg en Pioneer P980BT fra megabillig nå snart, skal gi dere tilbake medling på leverings tiden, og servic, så får dere høre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår