GhostGoose Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Tenkte bare å nevne at purken følger svært nøye med på forumet, så for alles skyld ikke si noe som kan bli brukt mot oss...ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Vært sagt før. Men fint å nevne det for nye medlemmer. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 SNUT ER UT! hehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Litt paranoide nå kanskje? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Er vi egentlig det? Sikkert kjekt å vite at politiet kanskje kan komme innom forumet? Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by PorscheFreak Er vi egentlig det? Sikkert kjekt å vite at politiet kanskje kan komme innom forumet? Spiller ingen rolle om politiet er innom siden....kan ikke bruke de vi skriver her til stort uansett. Tror nok de har bedre måter for å ta trafikksyndere på enn å forfølge skrytet på dette forumet! My 2 Euros.... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by Överladdaren Spiller ingen rolle om politiet er innom siden....kan ikke bruke de vi skriver her til stort uansett. Tror nok de har bedre måter for å ta trafikksyndere på enn å forfølge skrytet på dette forumet! My 2 Euros.... Ja da, for når de blir avtalt noen treff gjør de jo ikke no om purken tar en tur innom, ikke sant Överladderen? Eller noen har et bilde der de kjører i 180 i en 90 sone, purken bryr seg ikke no om de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet November 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by PorscheFreak Vært sagt før. Men fint å nevne det for nye medlemmer. Jeg vet at de er sagt før men de ser ikke ut til at folk har brydd seg no serlig om de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by GhostGoose Ja da, for når de blir avtalt noen treff gjør de jo ikke no om purken tar en tur innom, ikke sant Överladderen? Eller noen har et bilde der de kjører i 180 i en 90 sone, purken bryr seg ikke no om de. kan ikke bruke det som bevis i det heletatt !!! Hvis du tar bilde av bilen, med skilt, med klart bilde av deg som fører og faktisk får med speedometeret som står med nåla på 200kmh. samtidig. da..... KANSJE !!! men det er tvilsomt ! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Originally posted by GhostGoose Tenkte bare å nevne at purken følger svært nøye med på forumet, så for alles skyld ikke si noe som kan bli brukt mot oss...ikke sant? er vel ikke så altfor farlig det onkel blå har jo ikke noe bevis på om alt som blir sagt her inne er sant,ikke sant? :) :) :) Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Vi er i norge nå!! Hvis purken vil, så klarer de det nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Ja, alt som blir sagt her er jo bare vås.. hehe! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 purken kan da ikke bevise en dritt, så sant de ikke ser alt som lillegud sa. og tru noe annet vil jeg si er paranoid. slapp av gutter, skryt og jug videre!!!!! :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Viser til disclaimer i signatur.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 jeg kjørte i 190kmh. igjennom lillestrøm sentrum i går !!! heelt sant !! :rolleyes: noen som tror jeg blir bura inn nå ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg