Gå til innhold

Photoshop modding

Ranger emnet


Oshim

Anbefalte innlegg

  • Svar 842
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Schlasken

er det meg eller er noe seriøst feil med den bilen? :D

 

Jeg syns det er noe seriøst riktig med den da! :p

 

 

 

OZzzt zzzz

 

Edit: En kamerat kom med en bra bemerkning her nå til Schlasken: Seriøst galt med den bilen? Forklar deg eller dø! :D

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall funnet et par feil. Får jeg premie nå?

 

1. Slik som den står nå vil jeg si at den har 17" foran og 19" bak, hvilket er litt rart.

 

2. Ettersom den står i naturskjønne omgivelser er det litt rart at det ikke er noen refleksjoner i bilen. Kanskje det bare er lenge siden den fikk en omgang med poleringskluten, men normalt ville skogen rundt gitt gjenskinn i lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

Jeg har hvertfall funnet et par feil. Får jeg premie nå?

 

1. Slik som den står nå vil jeg si at den har 17" foran og 19" bak, hvilket er litt rart.

 

Blir ikke noe premie på deg nei :)

 

Se litt nærmere på felgene du. De bak er faktisk en aning mindre enn de framme, noe som de vil være sett i perspektiv. Bare mål de!

 

Det var jo feil med bilen jeg ville ha klarhet i. At noe refleksjon mangler har du sikkert rett i... Såå flink på Photoshop er jeg ikke. Dessuten er det flere år siden jeg lagde bildet...

 

Og: Godt at du har forstått alvoret Schlasken! blah

 

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Behøver nødvendigvis ikke å være så vanskelig det der. Men litt tid tar det alltids...

Bare å ta et bilde fra samme sted uten at bilen står der også... Så er det bare litt liming og klipping + litt annet småfiks som skal til.

 

OZzzt zzzz

 

Det du sier der, er jo at ingenting er vanskelig når du kan det! :D Jeg hadde nok måttet brukt laaaaang tid for å få til det der!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

 

Blir ikke noe premie på deg nei :)

 

Se litt nærmere på felgene du. De bak er faktisk en aning mindre enn de framme, noe som de vil være sett i perspektiv. Bare mål de!

 

Det var jo feil med bilen jeg ville ha klarhet i. At noe refleksjon mangler har du sikkert rett i... Såå flink på Photoshop er jeg ikke. Dessuten er det flere år siden jeg lagde bildet...

 

Og: Godt at du har forstått alvoret Schlasken! blah

 

OZzzt zzzz

 

Resten av bilen ser bra ut den :-) Tror nok bakhjulene skulle vært enda mindre for at det skulle blitt 100%, men skit nå i det. Jeg liker stuk jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

 

Det du sier der, er jo at ingenting er vanskelig når du kan det! :D Jeg hadde nok måttet brukt laaaaang tid for å få til det der!

 

Neida.. Tar ikke allverden med tid dette. Litt tålmodighet må du da ha :) Veldig fint verktøy det klone stamp greiene, eller hva det no het. Og litt improvisasjon :D

Kunne nok brukt litt mere tid, på å få litt mere troverdige overganger da. Men men.. Artig lell.

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår