leandro Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 det er ingen ting som heter z3 m cupe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Tror ikke "cupe" er et ord heller... Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Scampi *hate de som sier Z3 M coupè* Heheh, der er vi enig... Pleier å kalle den for z3-varevogn, etter Glenn Rodney på Rudskogen i fjor...:) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 hadde vært sinnsykt rått og ikke meldt seg på i det hele tatt da, bare at det dro en gjeng fra norge med noen av de bilene som er på gatebiltreffa, også når de som er meldt på kjører nedover også ser du på tv fra løpet senere at det kommer noen skikkelig trimma cossier, 240`er, supraer, skyliner og masse andre råe biler man vaneligvis ikke ser i gumball. Og at dere bare hadde følgt med de andre bilene nedover, latt de kjøre ifra litt også tatt de igjen, det hadde jo vært drit rått. bare tenk på noen avde som deltok i gumball i fjord bla. han med reyland cossien og de andre som fikk noe skikkelig ille krasjer, de betalte liksom så mye penger får noe de ville huske som en fin opplevelse for resten av livet, men istede betalte de så mye for og totalskade bilene demmes og få ett minne som ikke er særlig hyggelig, tenk litt på det Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by C_West hadde vært sinnsykt rått og ikke meldt seg på i det hele tatt da, bare at det dro en gjeng fra norge med noen av de bilene som er på gatebiltreffa, også når de som er meldt på kjører nedover også ser du på tv fra løpet senere at det kommer noen skikkelig trimma cossier, 240`er, supraer, skyliner og masse andre råe biler man vaneligvis ikke ser i gumball. Ikke glem at omtrent alt av biler du ser på gatebil er uregistrerte biler, ikke at jeg kjenner reglene 100%, men å ratte nedover kontinentet med prøveskilter osv er vel lite å satse på. :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Hvorfor ville de ha færre Porscher? bare litt nysgjerrig, er de for kjedelige eller noe? Er jo noen tøffe porscher, de som ikke ser ut som frosker mener jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Hersker Hans Hvorfor ville de ha færre Porscher? bare litt nysgjerrig, er de for kjedelige eller noe? Er jo noen tøffe porscher, de som ikke ser ut som frosker mener jeg. Smått kjedelig hvis 150 av 300 biler er 911 Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Originally posted by Hersker Hans Hvorfor ville de ha færre Porscher? bare litt nysgjerrig, er de for kjedelige eller noe? Er jo noen tøffe porscher, de som ikke ser ut som frosker mener jeg. Smått kjedelig hvis 150 av 300 biler er 911, hvis du skjønner... Men de ville ha flere sjeldne Porscher :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jepp... Altfor mange 911 Turbo... Såg et klipp hvor man satt i en sølvfarga 996TT og kjørte forbi 3 andre sølvgrå 996TT... Men dersom du melder deg på med en 928GTS slik som noen gjorde i år, så får du nok være med... Eller 924 Carrera GT... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Måtte le av Guldbransen da han sa: "Prøver å ikke kjøre så mye over fartsgrensa, vi vil jo ikke bli tatt!" lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg tror en Audi A8 eller S8 med diesel twin turbo v8'n hadde gjordt seg! Den klarte 40 mpg (miles per gallon) toyota prius (hybrid) klarer 45 til sammenligning... ikke veldig dyr i drift! Og så er den jo ganske driftsikker. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Skidracer Jeg tror en Audi A8 eller S8 med diesel twin turbo v8'n hadde gjordt seg! Den klarte 40 mpg (miles per gallon) toyota prius (hybrid) klarer 45 til sammenligning... ikke veldig dyr i drift! Og så er den jo ganske driftsikker. Noen skulle tatt en Passat eller noe slikt og slengt V10 dieselen fra vag oppi... :D ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by SR20De Måtte le av Guldbransen da han sa: "Prøver å ikke kjøre så mye over fartsgrensa, vi vil jo ikke bli tatt!" lol hehe, måtte le jeg og. Får litt senere i sendinga så lå han i 240 km/h lol Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by bludnik yes yes yes... hva med å kopiere min personlige helt, Kim Schmitz og bruk decoy/bait... :op anyways... du må regne med ganske masse peng i fartsbøter etc... i tillegg kommer jo selvsagt bompenger og drivstoff... ;) Jeg har møtt Kim.. Har autografen hans og har oxo kjørt CL3000 bilen hans.. *Skryte* :P :P :P Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Vært morro å fått me et par norske ordenlige biler ja:) Sender gjerne inn noen kroner for å sponse:) Tenk om masse folk fra bilforumet spleiser og ordner en haug med penger. Bilforumet logo på en bil som er med i gumball kan da ikke være så ille reklame for forumet? Leste ikke hele posten her så kan være noe jeg har oversett... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg