Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet


UnO

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FYTTEF**N!

 

Forrige bilen min, en 00 Astra 1.8 Sport, sto på mutter, med full bonus. Betalte 4300 i året, med tror det var 15000 kjørelengde.. Det var liksom greit. Nå har jeg 92-modell Golf 1.8, på meg, 50 % bonus, 8000 kjørelengde, og betaler 4600 for DELKASKO..hehe.. Litt surt da! Samme selskap og alt. Og jeg er over de frykta 25..

 

Forsikring er no DRITT!

 

Litt morsommere med Bobla, 600 spenn i året! :D

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blugh

fab5.jpg

 

Ha ha ha, der ble den grå ja, takk Blugh;)

 

har sittet en del på nettet nå og kan si at jeg ikke har funnet noe jeg har lyst på enda:( Får vente til 05 modellene kommer, kansje det blir noe fint da...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arctos

Fabia blir jo seriøst pen da;) du vet ikke om det er mulig å få tak i noe som ligner WRC styling?

 

Er ikke sikker, har bare funnet WRC-vingen, 399 euro i Tsjekkia, er ikke akkurat så fin alene den!

 

Er en del fabiaer i Tsjekkia som har noe ala WRC-stylingen, vet ikke hvor de har fått den fra, mulig de har laget den selv

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jepp. Mange som glemmer "før" bilder.. Man taper jo ikke noe på å ta for mange bilder, (med digital kamera) er kjipere å finne ut, at "faen skulle tatt bilde før jeg senka/lakket/byttet felger på den, sånn at jeg ser forskjellen" osv..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Jepp. Mange som glemmer "før" bilder.. Man taper jo ikke noe på å ta for mange bilder, (med digital kamera) er kjipere å finne ut, at "faen skulle tatt bilde før jeg senka/lakket/byttet felger på den, sånn at jeg ser forskjellen" osv..

 

Helt enig, så det kommer masse bilder når byggingen begynner...

 

Takk manics:)

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår