Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet


UnO

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by C_West

Dette blir VELDIG bra. Utrolig rått prosjekt, åssen går det med bilen, venter i spenning på noen bilder, hva med lakkering???? siden bilen er helt ny er sikkert lakken jævelig fin den, men du har ikke tenkt på noe perlemor eller noe??

 

Keep up the good workthumpsup

 

Takk takk, spent selv jeg:D

 

Blir nok ingen lakkering gitt, må ta ting etter lommeboka

og da er det andre ting som jeg heller prioriterer på bilen...

Er er en del arbeid inni også...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Se der ja, ble mye bedre, bare og komme i gang med styling og felger nå... Bestemt deg for noen felger nå eller?

 

Og du som ikke ser forskjell på før og etter senkingen, vurdert og ta en tur til optiker? Lurer på om det er på tide... Ser stor forskjell ;)

 

Halla!

 

Skal begynne inni bilen nå, kline på Brown Bread og trekke kabler,

Så skal jeg tilpasse stylingen og sende til lakkering!

 

Har ikke funnet noen felger, er 05 nå så det kommer vel noen nye felger snart håper jeg! har ikke klart å finne noe enda ihvertfall:(

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he:roll:

 

Litt mye gummi, er 55 profil, skal ha 35!

 

Men, det var et et bra forsøk:D

Er vel sånn 18" blir på bilen...

 

Er 18 på denne:

 

Stylingsiden.jpg

 

Men den har da luftfjærer fra G.A.S German Airride Systems

20 000,- +mva inn til norge:( med en del mer senkingsmuligheter!

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Blir bra det her..

 

Har samme elementer som deg, men digital monoblokk istedenfor.. Er fornøyd med lyden.. Bare få spilt de inn, så blir det litt bedre..

Må ha nye kasser også.. Anbefalt er lukket kasse på 25L..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vet det...blir lukket kasse også(25l)

 

Begynner riving av Fabiaen til helgen, har 10m med brunt brød som skal inn:D og en del meter med kabel som skal trekkes...

 

Må stå på nå skal jeg bli ferdig til våren!

Driter i skillerele da, er ikke nødvendig når jeg bare skal bruke en forsterker...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

He he, vet det...blir lukket kasse også(25l)

 

Begynner riving av Fabiaen til helgen, har 10m med brunt brød som skal inn:D og en del meter med kabel som skal trekkes...

 

Må stå på nå skal jeg bli ferdig til våren!

Driter i skillerele da, er ikke nødvendig når jeg bare skal bruke en forsterker...

 

Heldigvis så slapp jeg å begynne med det nå.. Gjorde jo det sist jeg begynte med anlegg..

Vurderer kanskje om jeg skal kjøpe to elementer til kiddie

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Gir ikke opp:D

 

Det lover jeg, gleder meg fælt til jeg blir ferdig...

 

Det er bra, gleder meg til å se denne ferdig... Hvis du vil ha litt mere power er jo Fabia RS kommet da.. RS motor er gromt..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabia RS kom i 03, 1,9TDi, 130hk!

 

Veldig god bil og kjøre, hadde en sånn på jobben her, men den blir ganske dyr hvis du skal ha med alt ekstrautstyret jeg tok med på min!

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nalletiger

 

Det er bra, gleder meg til å se denne ferdig... Hvis du vil ha litt mere power er jo Fabia RS kommet da.. RS motor er gromt..

Han er nok veldig klar over det ja, jobber på Skoda forhandler ;) RSen gikk faktisk veldig bra, testet den litt en helg, gikk likt om jeg kjørte alene eller om vi var 5 i bilen :) Men som Uno sier, den blir fort dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Han er nok veldig klar over det ja, jobber på Skoda forhandler ;) RSen gikk faktisk veldig bra, testet den litt en helg, gikk likt om jeg kjørte alene eller om vi var 5 i bilen :) Men som Uno sier, den blir fort dyr...

 

Okey, visste ikke hvor han jobba jeg... blir nok fort litt dyrt ja..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår