Gå til innhold

UnO: Skoda Fabia - Fabia Project

Ranger emnet


UnO

Anbefalte innlegg

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det kommer på rundt 9-10 000kr med frakt fra Tsjekkia, blir ikke noe gøy om jeg legger ut de da...

 

Skal legge ut bildene av tilpassinga når bilen kommer for da er det bare rett opp i bukken:D

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

den frontfanger'n din kunne du like gjerna ha bytta ut med pasner stål snøplog....

 

ser mere ut som en gigantisk skilt plate!!

 

Pasner, hva faen er det?

Blir faktisk veldig bra så fort det kommer på bilen!

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Frontfanger:

Frontfanger.bmp

 

 

Litt enig med Tape-R her..

 

De kommunale snøbrøyterne skal virkelig møte konkuranse denne vinteren... :D

 

Neida blir sikkert fint detta

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Bakfanger:

Bakfanger.bmp

 

Og det værste er jo at du kan brøyte snø i revers også

haha :D

 

Neida, skal slutte nå..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og tenker på det nå, men kommer ikke til å kjøpe noen før til våren, håper det kommer noen nye fine 05 modeller...

 

Lampene bestilte jeg også fra Tsjekkia, men det er et Asiatisk merke JunJan tror jeg det var...E-merket og hele pakka...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig med breisladderen og RDL her.. den fangeren der kunne like gjerne vært undersiden på ett realt akebrett altså, eller en høymoderne snøplog..

 

men jeg gleder meg veldig til å se de på bilen..

 

 

:D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår