volvo242TIC Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 noen som har noen formening om hvilken trafikkstasjon som er best i østfold når det gjelder å få godkjent mangler? fikk noen mangler på kjerra,og den MÅ vises hos biltilsynet :mad: er det like ille overalt? syns at visse steder skulle man tro de hadde overtatt mensen til ti damer..ene dagen er alt ok,ikke noe å pirke på..så neste dag er de helt på bærtur.. mest intr. i særp vs halden vs mysen vs fr.stad noen som vet? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Tror det nok heller kommer an på personen du møter, og ikke minst hvordan du møter han.. Litt rappkjefta og bråkjekk er vel ikke måten å håndtere det på.. Du bør framstå som så seriøs som mulig. (f.eks la capsen bli hjemme, ta av solbrillene osv) men hvor, tja.. Jeg tror jeg ville ha valgt dem som har den "beste" timen (som passer inn med skole/jobb osv) så raskt som mulig.. (igjen for å gi ett seriøst utrykk).. :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 har kara på biltilsynet i halden vært kranglete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 hmm..joa...kommer jo liksom ikke ut dit å klapper han duden på skuldra å sier noe som : hællæ blællæ..se å få godkjent denne kjerra a..har det travelt :D pga. jobben min får jeg egentlig ikke bestillt time,så tenkte å høre om det er ok om jeg bare stikker innom når jeg kan,så kan jeg evt. vente type 30-45min...da er jo sjansen for at de ikke har tid til å se så nøye på den større... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Fredrikstad kan du iallefall droppe.. måtte grine mye for å få godkjent senkinga der! :rolleyes: virka ikke så værst i Halden når jeg var der og snakka med de.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by jackpot Fredrikstad kan du iallefall droppe.. måtte grine mye for å få godkjent senkinga der! :rolleyes: virka ikke så værst i Halden når jeg var der og snakka med de.. Halden hadde jeg valgt, uten tvil.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg