mjepson Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Da er bilen min klart til henting i Oslo, hentes til helgen. Er allerede bestilt gewinde, ny baklykter, frontlykter og ny grill. Så nå får dere snart se hvordan 8x14 RH Cup uten senk ser ut :D Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 grattissss! blir bra dette sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 gratulerer, ser ut som ett fint utgangspungt den. Orginale poloer er så jevla høye, helt sinnsykt. Hvilke lykter skal du ha da? bak og foran? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Disse frontlyktene... vet ikke om det er FK, men er iallefall ganske like. 6n2 look baklykter LED fra Hella Supersport gewindefahrwerk 20-100mm Får teste dette gewinde og se om det duger til normal bruk. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 blir bra det. har skikkelig lyst på di hauptscheinweiferene i og:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 nice jepson! må få høre om senkesettet når du får det på, du har gjerna overtalt meg te justerbart:D ein på jobb har supersport sitt justerbare på golf2, er ganske stivt det, har ikje vert så fornøyd me supersport før så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Grattis ! Håper du får en 16v uten gear kasse trøbbel ;) Og ja , Polo org er utroligt høye ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 bank i bordet! Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by mjepson Supersport gewindefahrwerk 20-100mm Får teste dette gewinde og se om det duger til normal bruk. Erfaringer etter et par måneder på Bad'roc: Virker som demperne bånner når de skrus lenger ned en TüV-høyden (60mm senk ellernosånt) Fjæringa blir nemlig temmelig spretten og bilen blir ikke særlig lavere når jeg prøver å skru ned de aller siste centimeterne på gjengene. Passformen på gjengene bak var utrolig dårlig selv om de så bra ut Første gang jeg justerte høyden bak banka vi justermutterne nesten i filler før jeg ga opp, tok fjærbeina av bilen igjen, satte dem i skrustikka og tredde en lang rørforlenger på justerverktøyet. Da gikk det greit. Nei, det var ikke dritt i gjengene! Og foran gikk justeringa som en lek Helt greit til den rekordlave prisen jeg ga for gewinden. Heldigvis er det bare tenkt som en midlertidig løsning til jeg får råd til luftfjæring - forhåpentligvis om et års tid ;) Men med gewinde som permanent løsning vil jeg anbefale å kjøpe noe annet :( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 ja for 350€ så var dette heller en prøve og feile løsning for meg også. Når det er så billig så kan man likesågodt prøve ut og se om det virker, istedenfor å bruke 7-800 € på ett kjent merke. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Grattis. Likte baklyktene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Grattis;) info da:km,pris osv..:) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 76000 km. 70.000kr eid av 2 damer. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Fint at det ordner seg! Og morro at det er flere som liker 6N2 look på Baklykter.. ;) Lykke til! Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 da har jeg kommet hjem fra oslo med bilen, temmelig sliten. Bytur kvelden før man kjøper bil er ikke å anbefale! Over telefon sa selgeren at den var helt strøken i lakken og ingen skader... vel den var temmelig stygg i lakken med småriper og rust et par plasser. Det stod 16" felger med 205 et eller annet dekk på, og rattet var så sjeivt det går an å bli. Men forstilling skal jeg ta uansett etter senkesettet går på. Så fra en pris på 75.000 så fikk jeg den ned til 70.000 uten service før jeg dro til Oslo, og etter å ha sett den og prøvekjørt så klarte jeg faktisk å få den for 65000. Etter det jeg har erfart så er det temmelig bra pris for en 1.4 16v som kun har gått 76000 km. Listepris bør vel ligge på 90-100.000 kr antar jeg? Må bare si at med de felgene/dekkene og vått føre så er det noe av det farligste jeg har kjørt når man får turtallet over 4000. Den spinner jo som bare pokker, er det rart girkassene ryker fort på denne modellen :) En liten bug med vindusviskeren. Når man tar første nivå (den med pause) så går den uten pause. Og når man skrur den av så stopper den akkurat der viskerene befinner seg... Jævlig praktisk. Hva kan være galt her? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg