MJ_Speed Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 en Civic vti som er modifisert av en av norges mest kjente Honda-eksperter er intet annet enn et røverkjøp i utgangspunktet.... Når man ser prisen så blir det bare enda bedre Er så jeg vurderer å selge den jeg allerede har for å kjøpe denne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 NM i ræv sleiking ?? :D Originally posted by elgX Bump! Løp å kjøp!!! en av norges GROMMESTE N/A maskiner... Edit: hva gjør denne motoren/bilen råere en en orginal Integra Type R med effektanlegg? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by elgX Bump! Løp å kjøp!!! en av norges GROMMESTE N/A maskiner... og her er den råeste???http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54907 :D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venague Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by kidn og her er den råeste???http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54907 :D det der er ikke akkurat en NA maskin :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strepto Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Edit: hva gjør denne motoren/bilen råere en en orginal Integra Type R med effektanlegg? ITR har 11:1CP, mens min har 12.4:1CP. Jeg har også bedre flyt i toppen min. Siter Best regards, Tord Forland 1992 Civic VTi - [ http://eg9.sprengt.net ] http://www.wiredspeed.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 bare Kompen gjør ikke bilen din råere, hvordan er bånn av motoren din i forhold til en Type R motor? ang høy komp, hvis du er nødt til å skru ned tenningen for ikke å få tenningsbank så er den økningen bortkastet, du kan jo alltid kjøre på Racefuel men da må du evt ha 2 mapp, et for 98oct og et for racefuel. Type R toppen er nok optimalisert 100% for 1.8L men du har forsatt 1.6L ? hvor mye hk/Nm har du bremset? JUN har tatt ut 250hk av Civic Type R. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Trenger en 20-30 grader hvassere kamaksel enn ITR for å håndtere den kompen uten tenningssenking,vil jeg tro... fin tomgang? Og mer flow...er ikke mer hk,hvis du ikke får holdt det inne (eller dratt den et par tusen til på turtallet,så du kan utnytte flowen)...det vet vel du alt om,Reidar..? ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 ja jeg hadde så rå portet topp at jeg må opp i 11.000rpm før jeg kan dra nytte av det hehehe Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by Quicksilver ja jeg hadde så rå portet topp at jeg må opp i 11.000rpm før jeg kan dra nytte av det hehehe Var det det trond kom fram til etter å ha sett den..? Ikke rart den ikke var frisk... O.T.: Får du det nye prosjektet på veien til sommeren...? Jeg og R'en skal være klare da...så kan vi putre bort på kløftasletta... hehe. ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.