Gå til innhold

1992 Honda Civic VTi (Type-R convo)

Ranger emnet


strepto

Anbefalte innlegg

NM i ræv sleiking ?? :D

 

 

Originally posted by elgX

Bump! Løp å kjøp!!! en av norges GROMMESTE N/A maskiner...

 

Edit: hva gjør denne motoren/bilen råere en en orginal Integra Type R med effektanlegg?

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare Kompen gjør ikke bilen din råere, hvordan er bånn av motoren din i forhold til en Type R motor? ang høy komp, hvis du er nødt til å skru ned tenningen for ikke å få tenningsbank så er den økningen bortkastet, du kan jo alltid kjøre på Racefuel men da må du evt ha 2 mapp, et for 98oct og et for racefuel. Type R toppen er nok optimalisert 100% for 1.8L men du har forsatt 1.6L ? hvor mye hk/Nm har du bremset? JUN har tatt ut 250hk av Civic Type R.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en 20-30 grader hvassere kamaksel enn ITR for å håndtere den kompen uten tenningssenking,vil jeg tro... fin tomgang?

 

Og mer flow...er ikke mer hk,hvis du ikke får holdt det inne (eller dratt den et par tusen til på turtallet,så du kan utnytte flowen)...det vet vel du alt om,Reidar..? ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

ja jeg hadde så rå portet topp at jeg må opp i 11.000rpm før jeg kan dra nytte av det hehehe

Var det det trond kom fram til etter å ha sett den..? Ikke rart den ikke var frisk... O.T.: Får du det nye prosjektet på veien til sommeren...? Jeg og R'en skal være klare da...så kan vi putre bort på kløftasletta... hehe. ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår