Gå til innhold

Polo vs. Bambi

Ranger emnet


EvenS

Anbefalte innlegg

Jeg og noen kompisser kjørte til bergen i helga for at det var en som sku hente seg en granada. Så vi putrer nedover på vei mot ferga som går fra løvik til opedal.. Og der kom et rådyr eller en liten hjort uti veien, så jeg sto på bremsa og la over i venstre feltet, men det dumme dyret hoppet over rett foran fronten min så jeg måket inni det:mad:

Hadde vel bremsa ned til 40-50 da jeg traff det så det klasket opp på panseret å flaug 2-3 meter opp i lufta i et merkli rundkast.. så faktisk ganske stilig ut:D Så landet den.. og merkli nok klarte den og røyse seg opp og sjangle utpå marka.. også springe uti skogen ettapå.

 

Så nå er Panseret knørvet, ene lykta å ene blinklyset knust, grillen fucked, den lista som er rundt grillen er skeiv, og fangeren er herpa. Heldivis så var ikke dyret større så vi slapp å få det inn frontruta:)

 

Til uka så blir det leting etter nytt panser jeg kan kline på.. så blir det heillakering med masse plastikk til våren:)

 

Noen som har peiling på hva et bruktpanser på en høgger vil ligge på.. hvilken farge spiller ingen rolle...

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Jeg og noen kompisser kjørte til bergen i helga for at det var en som sku hente seg en granada. Så vi putrer nedover på vei mot ferga som går fra løvik til opedal.. Og der kom et rådyr eller en liten hjort uti veien, så jeg sto på bremsa og la over i venstre feltet, men det dumme dyret hoppet over rett foran fronten min så jeg måket inni det:mad:

Hadde vel bremsa ned til 40-50 da jeg traff det så det klasket opp på panseret å flaug 2-3 meter opp i lufta i et merkli rundkast.. så faktisk ganske stilig ut:D Så landet den.. og merkli nok klarte den og røyse seg opp og sjangle utpå marka.. også springe uti skogen ettapå.

 

Så nå er Panseret knørvet, ene lykta å ene blinklyset knust, grillen fucked, den lista som er rundt grillen er skeiv, og fangeren er herpa. Heldivis så var ikke dyret større så vi slapp å få det inn frontruta:)

 

Til uka så blir det leting etter nytt panser jeg kan kline på.. så blir det heillakering med masse plastikk til våren:)

 

Noen som har peiling på hva et bruktpanser på en høgger vil ligge på.. hvilken farge spiller ingen rolle...

 

Når jeg skulle sveise panseret så fikk jeg tak i et panser til 750,- inkl mva.... Men kjøpte det aldri da jeg la bøserblick`n på hylla.....

 

Men du får det jo dekket av forsikringa uansett så......

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var greit nok det panseret jeg kjøpte, hadde med meg han som skal lakke bilen min og han sa at det gikk greit:)

Meldte fra til viltnemda like etterpå kræsjen så den saken er i orden, men like greit å holde forsikringsselskapet utenfor når det ikke blir så store kostnader allikavel, bare 2000-3000kr i deler og bilen skal hellakeres uansett med all plastikken som er på vei:)

 

Henta meg RS-Fanger i dag, også har jeg bestilt RS-bakfanger, M3 sideskjørt, M3 speil, emblemfri grill og bakluke spoiler. Alt dette skal lakeres og monteres uti april ca når snøen forsvinner, bilen får heller bare se ut som et dass mens jeg venter på sommeren:D

Venter forresten på et 60\60 KW sett som skulle vært her for ei ukes tid siden, som skal monteres med en gang pga steike gåene dempere:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår