Gå til innhold

Lyst til å kjøre lastebil?

Ranger emnet


Ayapuri

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke noe rally-spill akkurat, men litt action er det da:

Kodeord: høy fart, 90 graders-sving og kantstein:

Bilde

 

Her prøvde jeg å kjøre av fra motorveien i ca 70MPH, hengeren står 90 grader ut fra trekkvogna i halve svingen, før den tar en 180 grader og løsner...Legg merke til hjula på hengeren. Fikk koblet på igjen, men det kostet meg 20 000 i damage:D

Også egg da:eek:

Litt for fort

 

Kan det skje at man ikke får godkjent papirene i grensekontrollen? Fungerer fint å suse igjennom også forsåvidt...

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Skillz2k

Blir rett og slett for mye lastebile etter 10 timer med lastebil kjøring på dagtid :D

 

tror jeg egentlig har gjort spillet ferdig..har jo bare 81 gullstjerner, men har også et visst antall ansatte etc etc..kjøper jo ny lastebil, ansetter en kar/jente etter hvert oppdrag..så går bare om igjen og om igjen..blir kjipt :(

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bilcross_driver

Har lasta ned spillet gjennom det ABC program greiene. Da fikk jeg en Win-RAR fil og da jeg pakka opp den fikk jeg ei mappe med 3 filer. Hva gjør jeg så?

. Mount cue fila eller /bin/iso-fila med daemon tools. (Tipper at de tre filene er en .inf-fil, .cue-fil og selve image-fila som er enten iso, bin, eller noen andre jalla-formater. som img, ccd, nrh, osv...). Da har du en virtuel CD-rom med "CDn" lasta inn der, så instalerer du spillet på vanlig måte.

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår