Baldrick Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Helt greie grå/svart/rød Recaro bakseter og dørsider fra 4 dørs Golf 2 selges. Baksete er to-delt og har nedfellbar rygg. Selges til første som kommer å henter de og tar med 300 kroner! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Kunne vært intr i det .. Har Gti intr for hånd , men er kult med det baksetet Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har du setene enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Baksete står i garasjen fortsatt det... og blir det ikke solgt snart så ryker det rett på dynga :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hadde det bare ike vært så langt unna:rolleyes: :( Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Selges billig da siden alternativet er å kaste de? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Går det ann å selge så mye billigere enn 300 kroner da?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Kaster du det på hurtigbåten hvis jeg sender opp noen penger, så er det i stavanger på 0 komma svipp. Tror du ikke båtfolka er greie nok til å sleppe det igjennom..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Tviler vell på at en får sende det gratis men du kan jo undersøke! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 tenkte mer på bare å gå ned på kaia og hive det på bagasjehylla på båten jeg da, men skal se om eg får tid, til eller fra jobb i mårå te å stikka innom båtterminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Forsto det var det du mente, men jeg tror ikke en får gjort dette uten å betale.... tar tross alt endel plass setene og evt dørsider! Uansett gidder jeg ikke å stresse for mye for 300 kroner, da er det mye enklere å bare hive de... Derfor er det desverre uaktuelt å sende de med f.eks. posten med mindre jeg får 500 + porto. 300 kroner er ved henting eller sending på en måte som ikke innebærer noe særlig styr :) Så kort fortalt... er de ikke solgt innen neste gang jeg kjører på bossplassen, er de borte en gang for alle.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Skal komme ut å hente det jeg :) :cool: Ringer deg Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg