Gå til innhold

NFS 5 Porche

Ranger emnet


LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

Originally posted by LoW RiDeR

Er det noen som har noen bra rekorder å skryte av i Need for Speed 5 Porche?

 

Post dem her så kan vi få litt "konkurranse":cocain:

 

 

dragcar

Ride on

 

Nah, om det er noe særlig å skryte av tviler jeg på, men den banen jeg er best på er Pyrénéene, har pers på 2:05:62 med 993 turbo (forlengs, ikke speilvendt)

 

Meen, det må vel være noen som slår den, så hvilke bestetider har dere på pyrénéene?

 

Offisielle rekorder finnes her: http://www.earacing.com/PU_Tracks.phtml btw (er online-tider tror jeg), men det er ikke noe noe morsom lesning, jeg er 12 sekunder bak rekorden på Pyrénéene med 993 turbo, den er på 1:53.84... Ikke skjønner jeg at det går å kjøre så fort der...

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... sprek bil og maksimal satsing :D

 

Kjører en 996 Turbo som klarer ~370km/t dvs 9000 i sjette gir, hackertrimmet motor med masse kraft i mellomregisteret, problemet er å få ned farten nok før svingene. Oppsettet er omtrent slik (har det ikke i hodet, men sånn ca) - justerer vingene 90/82 fjærene helt stiv og en tilbake, demperne helt harde og en tilbake, mye fjæringsvei, stive stab stag, lett bilen maks, regndekk.

 

OK; bilen er nå satt opp slik at den er lett å ta ut i sladd og relativt snill å hente (ok, "mulig" er vel ordet kanskje) så hvis du nå slipper gassen i inngangen til svingene og så slipper hekken kjapt ut og du går passe breit, ligger du da midt i et gir gir du gass ca midt i svingen og henter da med litt flaks inn hekken i utgangen av svingen. Denne teknikken bruker du i alle påkjøringsrampene og skarpe svinger, blir noen fete replays av det også :-)

 

Bilen går godt, men jeg kommer sjelden i mål når jeg satser hardt - har en tendens til å bremse på meg i de skarpere svingene... Porsche... "sakte inn, fort ut, fort inn, rett ut" :D

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår