krabben Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Jeg vil nok beholde den selv, har også en gl leppe i reserve, men den er til nød situasjoner... Siter Livet er for kort til å kjøre daffe biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krabben Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 . Siter Livet er for kort til å kjøre daffe biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Motoren, er den slapp eller er det futt iden? Veit at eldre diesel-biler var slappe, men er ikkje heilt klar over når dei blei kraftigere.. Korleis er det med forsikring/forbruk på bilen? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krabben Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Om bilen er slapp? Hehe.... det spørs jo selfølgelig hvem du sammenligner med, men hvis jeg sier at de fleste ser sotet fra baken min... så er ikke det så langt i fra sannheten. bilen har aldri blitt målt med dyno.. men i følget spec`et til delene jeg har benyttet skal det være rundt 140+ . Men det er jo begrensa toppfart siden det er diesel da. Men det er utrolig hvor bra bilen går. Forbruket ligger på 0,5-0,6 dvs 80-90 mil på 45 liter. Forsikringa er cirka hallparten av en GTI, jeg betaler 5000 for full kasko. Siter Livet er for kort til å kjøre daffe biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Fin bil.. hvor har du fått tak i de deksla i fangeren din? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Kan nevne at jeg nettopp har solgt en lignende bil for en god del mer enn dette, og det er de fn meg verdt også. Den første som prøvekjørte bilen kjøpte den på stedet, ingen pruting, ingen masing. Får ingen diesel som matcher dette for disse pengene, langt i fra :D Hadde jeg ikke hatt behov for mer plass så hadde jeg ikke solgt den på mange år. Det finnes beder steder å avertere en slik bil... ;) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by espen Det finnes beder steder å avertere en slik bil... ;) JA, FOR EKSEMPEL KJØP/SALG DELEN AV FORUMET Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krabben Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Dekselene antar jeg er kjøpt hos Garvik Autospar... jeg kjøpte bilen ferdig "styla" , jeg har kjøpt led blinklys på sidene å lakkert bak spoiler og grill i samme farge som bilen. Men jeg var mer opptatt av at bilen skulle bli litt kvassere så jeg kjøpte K&N kon filter å go dyser. Så fikk jeg bytta ut KCR chippen med en ny på garantien. * Jeg er ny på forumet så annonsa ble litt feilplassert i fra starten av... men det er jo bare å følge tråden da * Siter Livet er for kort til å kjøre daffe biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg