saab_alex Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 kappet fjørene mine så mye at jeg trenger å få heist dem litt. de detter ut av skålene når jeg heiser opp bilen. har kjøpt meg slike heve- og senke "klosser" slike som er av stål som du skrur fast. funker dette egentlig? blir de fort ødelagt? trenger innspill fra noen som har prøvd dem! mvh Alex Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com kappet fjørene mine så mye at jeg trenger å få heist dem litt. de detter ut av skålene når jeg heiser opp bilen. har kjøpt meg slike heve- og senke "klosser" slike som er av stål som du skrur fast. funker dette egentlig? blir de fort ødelagt? trenger innspill fra noen som har prøvd dem! mvh Alex har en kompis som har sånne klemme-saker på 240'en sin... har holdt fint i et halvt års tid no så :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 da regner jeg med at han har senket den.. vil tro det er litt anderledes med heving som jeg trenger Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com da regner jeg med at han har senket den.. vil tro det er litt anderledes med heving som jeg trenger http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=479&iItemId=17247 det er dette han kjører rundt med tror eg... går vel for det samme om du "senker eller hever" bilen....eller? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 barn og vinkelsliper altså ;) mvh morten som har KW høydejusterbart og slipper å kappe Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by mortens barn og vinkelsliper altså ;) mvh morten som har KW høydejusterbart og slipper å kappe Hehehe.. gni det inn ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"BMW" Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Kjøp kortere dempere da vel! Siter JUST REAL POWER!! NO TURBO SHIT!! 84 mod 320i 2.5 bilcross 88 mod 520ia 96 mod vw passat 84 mod 323i 2.5 83 mod 323i 2.5 x85 mod skropel x80 mod 320 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by mortens barn og vinkelsliper altså ;) mvh morten som har KW høydejusterbart og slipper å kappe justerbare her i gården og... kappe - sveise, kappe - sveise, kappe - sve.... :D eller ikkje :rolleyes: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 bygg egne coil-over.. får kjøpt det man trenger på kollevold..mye bedre enn kappa fjærer hvertfall.. vet hvordan skamsenka saab 900 er..har hatt det selv..subba på E-18:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by mx6 bygg egne coil-over.. får kjøpt det man trenger på kollevold..mye bedre enn kappa fjærer hvertfall.. vet hvordan skamsenka saab 900 er..har hatt det selv..subba på E-18:D Hehe.. er ikke det fint. Vi kappa fjærene på Saab'n til en kammerat. Den var ikke så lav, men den stod på gjennomslagsgummien. Var bitte litt stumpete ;) Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Er fjærene kappet, er de kappet for mye Do it once, do right! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Kan alle som skal skryte av gewindefahrwerk'en sin, og justerbare ditt og datt bare holde kjeft og prøve tenke seg til at ikke alle har råd til det, og ender opp med å måtte kappe litt? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by vagen Kan alle som skal skryte av gewindefahrwerk'en sin, og justerbare ditt og datt bare holde kjeft og prøve tenke seg til at ikke alle har råd til det, og ender opp med å måtte kappe litt? http://www.rich-people-can-suck-my-salami.com Det kan jo tenkes at det er en grunn til det finnes justerbart da... og ikke bare veldig korte fjærer. ;) Ikke akkurat safe å ha fjærer som spretter ut når man f.eks. kommer i litt hastighet over ett telehiv! Anyway.. two words.. KORTE DEMPERE!!! Eller... så setter du bare ett sveisepunkt mellom fjære og skåla. Da slipper du ihvertfall at den forsvinner ut når du jekker bilen. Hvor godt den sitter hvis understellet får litt å jobbe med veit oss ikkje... ;) Og ja, har kappet fjærer tidligere selv, men kun hvis at fjæra ble liggende like godt i skåla, og den ikke hadde mulighet til å detta ut. Nå venter jeg bare på mitt nybestillte Gewinde... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by DrLaban Det kan jo tenkes at det er en grunn til det finnes justerbart da... og ikke bare veldig korte fjærer. ;) Ikke akkurat safe å ha fjærer som spretter ut når man f.eks. kommer i litt hastighet over ett telehiv! Anyway.. two words.. KORTE DEMPERE!!! Eller... så setter du bare ett sveisepunkt mellom fjære og skåla. Da slipper du ihvertfall at den forsvinner ut når du jekker bilen. Hvor godt den sitter hvis understellet får litt å jobbe med veit oss ikkje... ;) Og ja, har kappet fjærer tidligere selv, men kun hvis at fjæra ble liggende like godt i skåla, og den ikke hadde mulighet til å detta ut. Nå venter jeg bare på mitt nybestillte Gewinde... ;) Justerbart er gull. Men det koster gull også. Er ikke alltid man har råd, så da tar man det man har... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com kappet fjørene mine så mye at jeg trenger å få heist dem litt. de detter ut av skålene når jeg heiser opp bilen. har kjøpt meg slike heve- og senke "klosser" slike som er av stål som du skrur fast. funker dette egentlig? blir de fort ødelagt? trenger innspill fra noen som har prøvd dem! mvh Alex Kan du ikke sette på dempere som ikke vandrer så langt ut? Er det ikke mulig å legge mellom gummi slik det er på mercedes? Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.