Riisern Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Får men skiftet pærer i bryterene? Tåkelysbryteren min lyser ikke :( Og Får man skifta pæra inni panelet til vifteanlegget? Er vandt til golf 1, hvor du må kjøpe hele braketten ny. Er det slik på Golf 2 også?? "Lysavhengig ny golf 2 eier" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg trur ikke det er mulig, den pæra som er bak "vifte styre tingen" er en slik grønn led pære som er loddet fast. regner med at det er det samme som er inne i bryterene. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Det greieste er å bytte hele dekselet. Trur vel samtlige golfeiere har har opplevd at den pæra har gått ;) Koster 241,- på NBS ny, brukt 95,- Eller bare dra på dynga og hent deg en som fungerer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Går nok ikke å ta den ut nei.. pæra bare knuser om du tar :| Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ser ut som ingen her har gjordt det. Det går å bytte pære på Håndbrekk lyset, og varme styring. Hadde det vært en led så hadde den nok ikke gått på bilen min. Men det er en glass pære som er lakkert grønn og det er bare å bytte den ut, ikke noe problem. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by daho Ser ut som ingen her har gjordt det. Det går å bytte pære på Håndbrekk lyset, og varme styring. Hadde det vært en led så hadde den nok ikke gått på bilen min. Men det er en glass pære som er lakkert grønn og det er bare å bytte den ut, ikke noe problem. Da er det på samme måte som på Golf 1 da. Takk for svarene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Står en del guider til utskiftning av lys i forskjellige deler av dashbordet på http://www.golf2.dk Er ikke sikkert at det er akkurat det du leter etter, men.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg