volvo240 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 da jeg kjøpte bilen min va den godkjent i vognkortet med 8*17 felger med 225/45 dekk!! Problemet mitt er at når jeg har fullt utslag på rattet tar hjulene borti "bærearmen?" foran, samt at når jeg kjører blir innerkanten på hjulbuen ødelagt..tror jeg må valse hjulbuene foran:( Noen i nord-trøndelag som gjør dette for en billig penge? er det evt mulig å sette på 215/45 dekk, på en 8*17 felg?? Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 åssn inpress er det på de felga? høres ut som om du trenger spacers... 215-40-17 går det men det blir ikke seende så bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 et 20 står det i vognkortet..... Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 bytt felger med meg! :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 bare kapp av den "innbretten" på hjulbuen foran, da tar d ikke borti;), lrs må du bredde å ha spacer for du vil fortsatt ta borti "brua" de...! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg