Christian Bigton Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Hvem er billigst på bur og bøttestoler i norge? er det best med skrudd eller sveisa bur? Skal selvfølgelig vere skikkelige greier da! Hvilke deler trengs for å bygge om til rallye front på golf 1? Noen som vet om folk som er satt inn golf 2 eller corrado dashbord i golf 1? Gjerne link med bilde og info! Lurer på om jeg kan bruke instrumentene ifra noen av disse eller ikke! Noen som har tips til va grenrør jeg skal bruke på g60 motoren min? jeg skal kjøre med g60 til ladern ryker også bygge turbo!Litt kjipt og blakke seg heilt på grenrør også ikke få brukt det i turboplanene! Noen tips? Ottar: Er det virkelig vits med 4pots caliper på golf 1? eller er det bare show off! Skulle tro bilen bremser meget bra med vanlige g60 bremser også. Hva er planene med golfen din i vinter? Er det flere som bygger golf 1? Bilder og info ønskes! Kjekt å vite hva andre driver med og! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 pedersen racing har bur og stoler, trivelig kar. http://www.pedersens-racing.no/ Sveist er best. Goff2 dash er jo ikkje noko finare enn goff1 så det er vel ikkje vits i. Corrado er fint men litt jobb må du regne med. Du kan bruke komplett golf1 eksos, simons 2"klarer seg om du ikkje skal hente masse hester. 4POT showoff? Har du sett bilen? Den skal brukast, hardt og lenge. Blir ikkje gjort så mykje i vinter trur eg, blir eitt år og leike krig nå fra januar, morro:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by ottar 4POT showoff? Har du sett bilen? Den skal brukast, hardt og lenge. har ikke sett den, få hit et bilde eller no :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 En kompis har Jetta 2 front på Golf 1. (RoXstedy her på forumet). Er ikke sikker på hva som er gjort der men. Denna karen har Corrado dash i Golf 1.http://medlem.spray.se/golf666/ovan.htm Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Her kjem eit bilde av Ottar golfen fra gatebil i september Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Noen som vet om jeg kan bruke instrumentet ifra corrado dashen da? Litt arbeid går fint! Bryt og bend !!!! hammer og skjærebrenner så passer det til slutt!!!! Så på linken der! men fant ikke bilde av dashbordet da! der stod bare at han hadde det i bilen sin! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Skal du bruke corrado dash må du jo ha instrumenten og. Kanskje litt dill med ledningsnett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Ja jeg får sammenligne koblingskjema på jobben ! Må jo ha noe og gjør på der og:) Kjøpte du alt av bremser framme med krb ottar? Mye styr og lage brankett? kunne du evt få laget et sett til meg? Veldig vanskelig og bestemme seg for hva man skal gå for ang bremser:) mange meninger osv! Menmen har nå hele vintern å tenke på så! Simons har jeg dårlig tro på! andre eksosannlegg? Har sett litt på racing systemet til supersprint! men har ikke sjekket pris enda! Christian (med tusen nye ideer i hodet sitt hvert min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Originally posted by Christian Ja jeg får sammenligne koblingskjema på jobben ! Må jo ha noe og gjør på der og:) Kjøpte du alt av bremser framme med krb ottar? Mye styr og lage brankett? kunne du evt få laget et sett til meg? Veldig vanskelig og bestemme seg for hva man skal gå for ang bremser:) mange meninger osv! Menmen har nå hele vintern å tenke på så! Simons har jeg dårlig tro på! andre eksosannlegg? Har sett litt på racing systemet til supersprint! men har ikke sjekket pris enda! Christian (med tusen nye ideer i hodet sitt hvert min) Alt kjøpt av krb. Det er mange som vil braketter så eg lurer på å lage 5-10 sett, kva vil folket betale? Tross alt ein del timer jobb... Hadde også problemer med å bestemme meg for kva bremser eg skulle ha. Eg angrer ikkje, masse stopp for pengene. Simons er billig men kvalitetn er ok. Supersprintanlegget er å foretrekke, det grommaste er 2,5" med enkel potte. Kan også få det med 2 potter som er å foretrekke uten turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Va ble prisen hos krb da? skiver,klosser,calippere og stålomspunne slager?(du hadde det og ikke sant?) Faen viss du får ventilerte skiver bake og så har du bremser ei stund hvertfall! ;);) Har du tenkt ut ca pris da? Er ikke sikker men kansje jeg kan kjøpe 2 sett! har en kompis med samme bil! Du har ikke sjekket noe pris på supersprint ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Kom på ca 6000,- hos krb. Tenkte ca. tusenlapp for eitt par braketter i alu. Dei eg har sjøl er i stål men vil lage dei i alu, lettare, mindre ufjøra vekt. Supersprint koster 4000,- med to potter og 3000,- med ei potte. Lang leveringstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Va inneholdt det da ottar? stålomspunne br.slanger,wilwood calipere,280mm skiver + klosser? Jeg spurte krb og han sa ca 8000kr + moms nemlig :( prisen på brakettane dine er sikkert grei! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Kalippere: 2000x2,- Klosser:1000,- Skiver: 750x2 Slanger:500,- Cirkus7000,- da Kanskje krb meinte 256mm kitet? Det koster 8-9000,- +mva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Er det dyrere med 256mm enn 280mm? Tror jeg må høre med krb igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Wilwood har 2 kit til golf1, 256mm og 310mm. Dei har ikkje 280mm kit, det bygde eg sjøl derfor var det så billig. Du fekk sikkert pris på pinglekitet. Kanskje sette 310mm på min og flytte 280mm jentegreiene bak.....hmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg