Gå til innhold

Diverse golf 1 spm

Ranger emnet


Christian Bigton

Anbefalte innlegg

Hvem er billigst på bur og bøttestoler i norge? er det best med skrudd eller sveisa bur? Skal selvfølgelig vere skikkelige greier da!

 

 

Hvilke deler trengs for å bygge om til rallye front på golf 1?

 

Noen som vet om folk som er satt inn golf 2 eller corrado dashbord i golf 1? Gjerne link med bilde og info! Lurer på om jeg kan bruke instrumentene ifra noen av disse eller ikke!

 

Noen som har tips til va grenrør jeg skal bruke på g60 motoren min? jeg skal kjøre med g60 til ladern ryker også bygge turbo!Litt kjipt og blakke seg heilt på grenrør også ikke få brukt det i turboplanene! Noen tips?

 

Ottar:

 

Er det virkelig vits med 4pots caliper på golf 1? eller er det bare show off! Skulle tro bilen bremser meget bra med vanlige g60 bremser også.

 

Hva er planene med golfen din i vinter?

 

 

 

Er det flere som bygger golf 1? Bilder og info ønskes! Kjekt å vite hva andre driver med og!

 

Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedersen racing har bur og stoler, trivelig kar.

http://www.pedersens-racing.no/

Sveist er best.

 

Goff2 dash er jo ikkje noko finare enn goff1 så det er vel ikkje vits i.

Corrado er fint men litt jobb må du regne med.

 

Du kan bruke komplett golf1 eksos, simons 2"klarer seg om du ikkje skal hente masse hester.

 

4POT showoff?

Har du sett bilen?

Den skal brukast, hardt og lenge.

 

Blir ikkje gjort så mykje i vinter trur eg, blir eitt år og leike krig nå fra januar, morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får sammenligne koblingskjema på jobben ! Må jo ha noe og gjør på der og:)

 

 

Kjøpte du alt av bremser framme med krb ottar?

Mye styr og lage brankett? kunne du evt få laget et sett til meg?

 

Veldig vanskelig og bestemme seg for hva man skal gå for ang bremser:) mange meninger osv! Menmen har nå hele vintern å tenke på så!

 

Simons har jeg dårlig tro på! andre eksosannlegg? Har sett litt på racing systemet til supersprint! men har ikke sjekket pris enda!

 

 

 

 

 

 

 

Christian (med tusen nye ideer i hodet sitt hvert min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Christian

Ja jeg får sammenligne koblingskjema på jobben ! Må jo ha noe og gjør på der og:)

 

 

Kjøpte du alt av bremser framme med krb ottar?

Mye styr og lage brankett? kunne du evt få laget et sett til meg?

 

Veldig vanskelig og bestemme seg for hva man skal gå for ang bremser:) mange meninger osv! Menmen har nå hele vintern å tenke på så!

 

Simons har jeg dårlig tro på! andre eksosannlegg? Har sett litt på racing systemet til supersprint! men har ikke sjekket pris enda!

 

 

 

 

 

 

 

Christian (med tusen nye ideer i hodet sitt hvert min)

 

 

Alt kjøpt av krb.

Det er mange som vil braketter så eg lurer på å lage 5-10 sett, kva vil folket betale? Tross alt ein del timer jobb...

 

Hadde også problemer med å bestemme meg for kva bremser eg skulle ha.

Eg angrer ikkje, masse stopp for pengene.

 

Simons er billig men kvalitetn er ok.

Supersprintanlegget er å foretrekke, det grommaste er 2,5" med enkel potte. Kan også få det med 2 potter som er å foretrekke uten turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va ble prisen hos krb da? skiver,klosser,calippere og stålomspunne slager?(du hadde det og ikke sant?)

 

 

 

Faen viss du får ventilerte skiver bake og så har du bremser ei stund hvertfall! ;);)

 

Har du tenkt ut ca pris da? Er ikke sikker men kansje jeg kan kjøpe 2 sett! har en kompis med samme bil!

 

Du har ikke sjekket noe pris på supersprint ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår