golf-espen Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 lurer på å skifte over til gule koni dempere å 60mm senk..da jeg ikkje er helt fornøyd med senkesettet jeg har i fra autospar. går dette da fint med 195/50 dekk? 7x15" felger..eller må det valsing til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 det bør da gå har selv 195/45/15 på 8.5*15 felg med ca 140mm senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 med eller uten valsing? ka ligge prisen på gule koni? og forhandler i stavanger området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Ikkje kjøp koni, gå heller for bilstein. Hvilket senkesett er det du har fra autospar? Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 har supersport sitt 40mm me dempere..de solgte det ut pga ny leverandør..alt for mykt.. hvorfor bilstein foran koni da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 min bil er ikke valset men det kommer nok.. subber litt borti i har, hurtig sving.. og gå for H&R :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Bilstein er konge dempere , men har selv Gule Koni og er VELDIG fornøyd.... Hardt å fint :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by superpolo det bør da gå har selv 195/45/15 på 8.5*15 felg med ca 140mm senk 14 cm senk, hmm, merkelig, jeg hadde senket min Colour concept 10,5 cm og da lå den helt nedpå med 8x14 med 195/45 14... Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Yo! Har hatt gule Koni en et par månder nå å er kjempefornøyd!!!!!!!!!!!! Jeg anbefaler de....justerbar hardhet også........ hvis jeg husker riktig så er du VACN medlem,og da får du 25% rabatt hos Rodin i Oslo. De er hovedimportør av Koni i Norge....... Jeg kjøpte Koni og Lesjøfors 40mm fjærer der for 5800...... Sjekk ut Rodin.no (ligger på Skedsmokorset) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Hehe, Terminator heiste BS flagget før meg gitt..;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Terminator 14 cm senk, hmm, merkelig, jeg hadde senket min Colour concept 10,5 cm og da lå den helt nedpå med 8x14 med 195/45 14... jeg sa ca 140mm fordi jeg ikke husket nøyaktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 årh, fekk mail fra Rodin.no idag, det fantes ikke korte dempere til poloen, bare vanlige gule koni..skal jo senke 60mm trenger da lave dempere.. noen som har senka 60mm her så har andre løsninger eller andre dempere? utenom justerbart, blir for dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by illenium årh, fekk mail fra Rodin.no idag, det fantes ikke korte dempere til poloen, bare vanlige gule koni..skal jo senke 60mm trenger da lave dempere.. noen som har senka 60mm her så har andre løsninger eller andre dempere? utenom justerbart, blir for dyrt.. Jeg har gule koni og 40(50) mm senk.... ska ta og kappe fjørene en runde eller to... Må vel gå fint med 60mm++ selv på org gule koni (og hvordan ser jeg om de er "korte" ?) Mongo spørs. men håper på svar :p Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hehe eg har ikje peiling, fekk bare beskjed om det.. Hei igjen! Det stemmer det, at du må ha kortere dempere når du har senket bilen så mye. Problemet er da at jeg ikke kan hjelpe deg med det. Koni har ikke kortere dempere til din biltype, beklager. MVH Atle Tangen Rodin & co det er vel for at demperen ikkje skal slåes heilt i bunn, men visst den stilles på det hardeste så bunner den vel ikkje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 kjøp nå ett justerbart til 300 euro på ebay.de, er jo ikke dyrt det! Ebay Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg