Ottesen Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hey hey everybody ! Som mange av dere vet så arransjerer jeg jo ofte "street meet" forskjellinge steder, og trodde jeg kanskje for en gangs skyld ikke fikk noen klager....:D NEIDA ! Jeg tar på den lokal avisa idag og finner en morsom artikkel (side 5 i Sa,mandag 30 aug)..... SVIDD GUMMI: Gatebiler "burner" på parkeringsplassen til Amfi Borg. Senterleder Ragnar Sørlie (t.v.) og driftssjef Leif Rino Solheim er oppgitte. Uvedkommende misbruker Amfi Borgs p-plass. Amfi Borgs parkeringsplass er blitt en populær arena for gatebilfolket. Noe som resulterer i råkjøring, "burning" og sladding. Det skal det bli slutt på. - Men dette skal det bli slutt på! fastslår senterlederen. Parkeringsplassen ved Amfi Borg på Alvim ser ikke like pen ut lenger. Overalt er asfalten dekket med svarte striper og bremsespor. Synderne skal være folk fra gate- og rånebilmiljøet. De som har stylede og senkede biler, og som liker å "burne". - Det er jo store områder her, så jeg skjønner at gatebilfolket kan bli fristet. Men vi bruker veldig mye penger på å ha fine og rene fellesarealer både ute og inne. Så dette kan vi ikke godta, sier senterleder ved Amfi Borg, Ragnar Sørlie. 60-70 biler Sist lørdag skal vitner ha observert mellom 60 og 70 gate- og rånebiler i full sving på parkeringsplassen. Råkjøringen skal ha skjedd på kvelds- og nattestid. - Også torsdag kveld denne uka har vi mistanke om at det har blitt kjørt her. Vi ser mange ferske spor. Det ser jo helt forferdelig ut her nå. De kan ikke ha noe mønster igjen på dekkene sine, sier den oppgitte driftssjefen ved Amfi Borg, Leif Rino Solheim. Politi Hvis ikke problemet avtar umiddelbart vil det settes i gang strakstiltak for å få stoppet råkjøringen ved Amfi Borg. - Vi må eventuelt vurdere å stenge parkeringsområdene utenom senterets åpningstider. Alternativt kan vi benytte overvåkningskameraer og vektere. Vi har ennå ikke kontaktet politiet, men kommer ikke til å nøle med å gå videre med dette hvis problemet fortsetter, lover senterleder Sørlie. Mvh Ottesen ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 skjønner dem godt jeg. hold dere der uten å burne osv fra nå av. så får dere kansje bli der lenger. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Synderne skal være folk fra gate- og rånebilmiljøet. De som har stylede og senkede biler, og som liker å "burne". stylede og senkede biler, og som liker å "burne"........HAHAHHAHAH Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 hehe ja.leste akkurat den setningen... morsomt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Morsomt bilde - de står jo oppi sporene dine, Ottesen :D Det spesielle er jo at Politiet lar folk få være der. De kjørte jo forbi på lørdags kvelden under streetmeetet, men ga blanke i røyken som lå over oss...Det samme gjelder streetmeetet som ble arrangert i Juni/Juli. Selvom de fikk klager kom de aldri og sjekket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Synes kanskje dem overdriver litt jeg da men. Kan ikke huske at det var masse øl flasker og søppel som ble slengt rundt der men..... Noen svarte spor i asfalten er jo faen ikke krise. Det forsvinner! Min mening. Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 gjenspeiler jo folks syn av oss med bil interresse.. synes btw ikke burning har noe med street meet å gjøre, heller ikke street racing, hvorfor kan ikke folk holde seg i tøylene helt til de for slippe til under kontrolerte former? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Prikken Synes kanskje dem overdriver litt jeg da men. Kan ikke huske at det var masse øl flasker og søppel som ble slengt rundt der men..... Noen svarte spor i asfalten er jo faen ikke krise. Det forsvinner! Min mening. tror ikke du ville sagt det samme vist det var ditt amfi senter Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Ottesen De kan ikke ha noe mønster igjen på dekkene sine, sier den oppgitte driftssjefen ved Amfi Borg, Leif Rino Solheim. Han er jo "drifts" sjef jo. Han må jo tåle litt driftespor. Han var sikkert skuffa over at det bare var en liten sirkel og ikke fete lange breie spor over hele plassen. Skjønner at de syns det er litt irriterende da. Men sporene går jo bort etterhvert. Men det kommer jo nye og :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Hersker Hans Han er jo "drifts" sjef jo. Han må jo tåle litt driftespor. Han var sikkert skuffa over at det bare var en liten sirkel og ikke fete lange breie spor over hele plassen. Skjønner at de syns det er litt irriterende da. Men sporene går jo bort etterhvert. Men det kommer jo nye og :) hehe..... "Overalt er asfalten dekket med svarte striper og bremsespor."......bremsespor :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Ottesen De kan ikke ha noe mønster igjen på dekkene sine, sier den oppgitte driftssjefen ved Amfi Borg, Leif Rino Solheim. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 haha, så bra.. litt latterlig artikkel men! synd jeg ikke var der sist!;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Ottesen Parkeringsplassen ved Amfi Borg på Alvim ser ikke like pen ut lenger. Overalt er asfalten dekket med svarte striper og bremsespor. Fatter de ikke at det er kunst? Er jo pent jo! Stå på sier jeg:D Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg