mjepson Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Har noen av dere noen bilder av røde poloer? Skulle gjerne sett hvordan de så ut stylet, har ikke funnet så mange selv. Er en som selger en rød standard CC gått 120.000 for 78000. Men jeg har blitt så vandt med svart at noen andre farger er vanskelige å takle atm :) Men venligst post noen bilder som kan få meg til å skifte mening! Kan jo begynne med en jeg har selv som jeg synes er meget pen Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 ville heller satset på å finne en rød polo (ikke cc)..... da det røde interiøret er til å puke (spy av...) ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 nei det er da ikke så fælt etter min mening, men det er vel smak og behag. Noen kommer til å kritisere og si det som du sier mens andre kommer til å like det... det som er viktig er at det er skinn og god sittekomfort. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 har jo bilder av min mjepson, men den er jo ikke stylet..bare senka,grill og fjernet lister.. det er en rød på Sunde, den med Rockford Dekor på sidene.. så har eg sett ein te røde på tasta som er stylet.. autospar har dette bildet på kundegalleri kanskje det er den som eg har sett på tasta..den på sunde meine eg ikje har sånn ein front å slike felger.. har vel gjerne sett dem magnus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 ja har sett de to røde, masse klistremerker og dill og dall på... den der røde var fæle felger på, og stygg styling ;) Jeg går mer for den cleane look... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by mjepson ja har sett de to røde, masse klistremerker og dill og dall på... den der røde var fæle felger på, og stygg styling ;) Jeg går mer for den cleane look... med svart netting å ingen cupwings å null dekor så hadde bilen blitt betrakteligt mye penere bare i det....;) å svar på pm! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 fant en url til autodb på en rød polo som ble solgt for en stund siden..ganske fin synes eg. AutoDB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 rød bil med hvite felger er faktisk ganske pent så jeg nå! :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Den øversete med schmidt felger var jo helt suveren! Pent med røde biler når de er hellakkerte og cleane. Har ikke sett så mange pene røde poloer og det er jo grunn nok i seg selv til å velge rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Verste med røde poloer er farge forskjelder ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 i lakken eller mellom biler? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 han tenker vel helst i lakken. røde biler falmer jo noe jevligt. jevla fet den siste røde der! Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 falmer fort ja, men d er bare å passe godt på den det :) noen som vet ka slags fanger som er på den poloen med hvite felger jeg limte inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by illenium falmer fort ja, men d er bare å passe godt på den det :) noen som vet ka slags fanger som er på den poloen med hvite felger jeg limte inn? "rs3" fanger..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg