2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by mr.jenssen Hvor handler folket dekk? Jeg vil ha GODE! Skal du kjøpe dekk i Trondheim, så drar du til Hanebo&Sortvik! De har god peiling fordi det er KUN dekk/felg de driver med! (+ litt annet stash, men i hovedsak hjul) De har kjente merker, og kan gi gode priser! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by CrZy_T Tror de kun kan brukes som sommerdekk da. Vet ihvertfall at på eu-kont. så er eneste kravet at det SKAL være m+s-dekk. (mud&snow) Spiller ingen rolle om alle pigga er borte! Også skal det IKKE være m+s om sommer'n! Pigg eller ikke;) Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Takker, høres bra ut! Skal høre med dem! Du har ikke orket å gitt meg et hint om hvor jeg finner dem? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by mr.jenssen Takker, høres bra ut! Skal høre med dem! Du har ikke orket å gitt meg et hint om hvor jeg finner dem? Ikkeno problem! Bare hyggelig å kunne hjelpe til litt! Du skaffa meg trossalt ei dør! yodude Hanebo&Sortvik Sluppenveien 1 7037 Trondheim Kan finne dem på kartet om du skriver inn adressa HER Nå finner du sikkert fram! De har åpent til klokka 18.00 alle hverdager, men IKKE lørdager Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Kjører piggfritt. Bor i Oslo, så noe annet er ikke vits i. I tillegg støyer piggdekk mye mer, og skaper luftveisproblemer for folk med astma. Lufta i Oslo er dårlig nok fra før av. Anngående å ta ut piggene av piggdekk, det er noe av det dummeste man kan gjøre. Er ikke samme gummien i piggdekk som i piggfrie. Avpiggede dekk er noe av det verste man kan kjøre med om vinteren. Nesten sånn at du like gjerne kan sette på sommerdekkene. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Ikkeno problem! Bare hyggelig å kunne hjelpe til litt! Du skaffa meg trossalt ei dør! yodude Hanebo&Sortvik Sluppenveien 1 7037 Trondheim Kan finne dem på kartet om du skriver inn adressa HER Nå finner du sikkert fram! De har åpent til klokka 18.00 alle hverdager, men IKKE lørdager Tusen takk! Er heldigvis en måneds tid før snøen kommer (pessimist? nei, den kom så tidlig i fjor!) så jeg rekker å hente meg ut noen piggfrie dekk. Skulle jeg ikke rekke det har jeg betalt piggdekkavgift til midten av november...og kan i nødstilfelle kjøre på det gamle rælet jeg har liggende fra i fjor... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg